Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, og vi jenter sier det samme om gutter! Kanskje ikke akkurat dere her på forumet, men mange av mine guttevenner er rett og slett .. håpløse.

Skrevet

Poster et bilde for å illustere at det ikke nødvendigvis må se bestefar ut med quilted jakke (selv om jeg personlig liker bestefarlooken best :p).

9199Quilted_1610Web.jpg

Skrevet

Skal til København om et par uker, noen butikker jeg bør få med meg? Vet det er mye av de samme kjedebutikkene der som her, men noen som er ekstra store? Evt. andre butikker som er verdt å droppe innom?

Skrevet

Tja, både Burberry og LV har butikker der, de kan jo være verdt et besøk. Forøvrig høy Asiater-faktor, spesielt på LV, de gangene jeg gikk forbi var det alltid en gjeng med asiatere som kom ut dørene.

Du har jo et par store magasiner der også, hvor du finner mye artig, men ellers er det ikke en kjempeflott shoppingby i mine øyne. Nokså høye priser, blir nesten som Norge med litt bedre utvalg.

Skrevet

Tivoli åpner ikke før 15. april, men det kan hende at det akkurat går.

Da kan forøvrig Radisson SAS Royal anbefales som hotell, ligger cirka 50 meter fra en av inngangene til Tivoli.

Arne Jacobsen har stått for design, veldig pent.

Skrevet

Når jeg er i København bor vi på Kong Arthur. Suitene der er herlige. Anbefaler det fremfor SAS-hotellet, for SAS-hoteller er alltid fulle av slitsomme folk...

Skrevet

Vi skal bo på Norlandia Star Hotel tror jeg, veldig sentralt og veldig billig! Ikke noe luksusgreier, det er jeg klar over, men liker bedre å bruke penger på shopping og fest. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...