Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
...

kunne tenkt meg tips til sko og. så lenge det ikke går alt for langt over 1000kr går det greit mtp pris.

:)

Du må nesten gi oss litt mer å gå på enn at du ønsker tips om sko. :)

Hvilken type sko ser du etter? Hva skal du bruke de til? Når skal du bruke de?

Edit: Skriver vist tregt. La til quote

Endret av dePt
Skrevet

tenker å bruke dem mot sommeren.

btw, det kjede jeg har liggende er ikke sånn svært slik som bolerene/gangterene går rundt med om det er et slik dere kanskje ser for dere. er ganske tynt

er ikke sånn som dette her liksom

picture.3.jpg

00039_00_03.jpg

er mer sånn

bortsett fra utformingen og morellen :p er tykkelsen jeg tenker på som er ganske lik

gullkjede02_1178809852.jpg

Skrevet

Reiser til hytten på fjellet med familien, så tilbringer kvelden i trekket - hvor jeg tør påstå og ha stil :p Så blir ikke store festen før jeg reiser hjem fra hytten, noe som blir Onsdag eller Torsdag neste uke igjen.

Skrevet
Reiser til hytten på fjellet med familien, så tilbringer kvelden i trekket - hvor jeg tør påstå og ha stil :p Så blir ikke store festen før jeg reiser hjem fra hytten, noe som blir Onsdag eller Torsdag neste uke igjen.

I Hemsedal?

Skrevet
Du kan umulig være så uheldig som meg, som skal tilbringe vinterferien på nesbyen. Mote er et ord som ikke har blitt misjonert bort dit enda...

Du må bruke ordet "klesdrakt" :p

Skrevet
Du kan umulig være så uheldig som meg, som skal tilbringe vinterferien på nesbyen. Mote er et ord som ikke har blitt misjonert bort dit enda...

Haha, så sant så sant! Du får heller ta turen til Hemsedal;)

Skrevet

Samme her. Forumet er oppgradet. Mine innlegg siden er horribel.

Gratulerer med dagen, AnewZ :fun:

Tusen takk :D

Tror det skulle være en masse nye skins osv, så det blir nok bra når vi først får satt oss inn i det. Det er også mulighet til private diskusjoner, hvor kun de som er invitert får se inholdet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...