Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den regelen er vidt meg bekjent tenkt for litt mer standard farger en burgunderrød. Sånn at folk ikke bruker brunt belte og svarte sko eller vica verca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ikke ta mitt svar som noen fasit, da jeg slettes ikke er sikkert. Men jeg tror jeg ville syntes at det var altfor matchymatchy. Du får nok vente i spenning til fkm kommer ;)

Skrevet
Ja, er vel best å se hva fkm mener om saken. :p

LOL :p

Matching av sko og belte er i hovedsak en regel ved litt mer formelle antrekk! Som AnewZ tror jeg også at det hadde blitt litt i overkant med burgunder belte og sko. Og ser det bra ut har jo ikke regler en dritt å si, det er bare greit å ha i bakhånd.

Skrevet (endret)
Ja, er vel best å se hva fkm mener om saken. :p

LOL :p

Matching av sko og belte er i hovedsak en regel ved litt mer formelle antrekk! Som AnewZ tror jeg også at det hadde blitt litt i overkant med burgunder belte og sko. Og ser det bra ut har jo ikke regler en dritt å si, det er bare greit å ha i bakhånd.

Da har mesteren talt, og jeg velger å ta det han (og shoop) sier for god fisk. :) Da driter jeg i å lete etter et burgunderrødt belte. :p Men skal ha regelen i bakhodet når jeg skal ha noe formelt.

Endret av KongKake
Skrevet

Ja, det er vel det, men jeg tenkte i forhold til disse "reglene" for formelle antrekk. Jeg tror dog at ganske mange ikke kjøper et nytt belte hver gang de kjøper nye sko.

Skrevet
Da har mesteren talt, og jeg velger å ta det han sier for god fisk. :)

Du gidder ikke ta mitt ord for det nei..

I og med at dere mente så og si det samme, så tar jeg jo dine ord for god fisk også da. ;b

Skrevet (endret)

Tror jeg må ha meg en tskjorte eller to. Begynner å bli mangel på det her i huset. Noen som har noen tips? Kan ikke bruke en formue med min studentøkonomi, men 600,- kan vel brukes på to stk.

EDIT: Liker de enkle uten så mye dill-dall.

Endret av Sir Zu Zwat
Skrevet
Tror jeg må ha meg en tskjorte eller to. Begynner å bli mangel på det her i huset. Noen som har noen tips? Kan ikke bruke en formue med min studentøkonomi, men 600,- kan vel brukes på to stk.

EDIT: Liker de enkle uten så mye dill-dall.

Evt. kan du få deg en 6 - 12 stykker på H&M avhengig av om du vil ha med v-hals eller ikke. :) T-skjortene til H&M er greie nok de, i og med at t-skjorter ikke er et evighetsplagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...