KKake Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Lo litt inni meg når jeg oppdaget gruppen i stad. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Dobbel OMFG! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Nærmer seg jo 11 k medlemmer. Da jeg sjekka i går var det 8k, så det vokser skummelt fort... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Blir vel ikke å legge merke til noen spesiell forskjell, det er det verste av alt. WHAT HAS THIS WORLD COME TO? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ser for meg joggebukser med Imperial March i bakgrunnen nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Blir vel ikke å legge merke til noen spesiell forskjell, det er det verste av alt. WHAT HAS THIS WORLD COME TO? Når jeg var i Roma så jeg INGEN med joggebukse utenom 3-4 av mine medstudenter, så det er nok bare Norge Lenke til kommentar
geil Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Gled dere. Trodde hver jævla dag var blitt joggebuksedag nå jeg. Endret 15. februar 2010 av geil Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 tenk hvor morsomt det er å se alle skolene fulle av joggebuker! Altså, er det morsomt å ha en skole med bare joggebukse-brukere? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Vi har ikke noe valg, vi må flytte International Suit Up Day slik at vi kan være flere som er godt kledd enn folk kledd som "lassaroner". Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Blir vel ikke å legge merke til noen spesiell forskjell, det er det verste av alt. WHAT HAS THIS WORLD COME TO? Når jeg var i Roma så jeg INGEN med joggebukse utenom 3-4 av mine medstudenter, så det er nok bare Norge Heia Norge! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Blir en del gråe russe joggebukser og hettejakker. Over 100 av mine venner deltar... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Dette er dagen der alle som har joggebukse skal bruke det, tenk hvor morsomt det er å se alle skolene fulle av joggebuker! Tenk hvor morsomt det er? Nei! En god del av vennene mine skal delta, ja. Nei takk sier nå jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Gled dere. WHAT THE FUCK!? Vennligst. Jeg ser du står på attending. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Gled dere. WHAT THE FUCK!? Vennligst. Jeg ser du står på attending. Har ikke du en urørt joint en plass? Shoo! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ææ. Har vært ute å drukket i kveld, så trenger ikke å røre jointen før den obligatoriske 'morningsen'. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ah, så brillene er såppass sterke at du ikke så " Not " forann " Attending " da eller? Men hvorfor i alle dager har du drukket i dag? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Heldigvis litt over tre ganger flere av mine venner på Facebook som deltar på International Suit Up Day enn joggebuksedagen. AnewZ: Han er student. Vi trenger ikke noen annen grunn enn at vi har lyst til det. Endret 15. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ah, så brillene er såppass sterke at du ikke så " Not " forann " Attending " da eller? wink.gif Men hvorfor i alle dager har du drukket i dag? Hvordan vet du jeg bruker lesebriller? Jeg var ute med en kamerat for å spise middag, men så fikk vi øye på øl-kartet, så det ble Backgammon, dart og øl i kveld. Endret 15. februar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Stalket deg mange netter i Kristiansand jeg, vet du. Hørtes ikke værst ut da! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Det er en grunn til at du ikke har profilbilde på facebook, 'Mr 40 år gammel pedo'. Det var en hyggelig og klassisk hverdagskveld. Patricks (irske baren) hadde fått inn 30 nye øltyper for et par uker siden, så det er nok å ta av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå