Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er det som biter meg om natta?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei. Av og til når jeg våkner på morgonen så har jeg bitt på kroppen, sannsynligvis innsektsbitt. Idag hadde jeg 2 bitt på lilletåa.

 

Ser ut som myggstikk, men føles ikke helt som det. Det svir litt og det pleier jo ikke myggstikk å gjøre. Det klør også, men ikke like mye som myggstikk.

 

De forsvinner etter 1 dag eller 2.

 

Mygg kan det umulig være, har ikke sett snurten av ei mygg på flere uker nå. Når mygga finnes, så får jeg jo selvsagt myggstikk på natta. Men nå er jo som sagt mygga borte så det må jo være noe annet.

 

Hva kan det være for noe, edderkopper kansje? Anonym poster: a0ac22bb3e60d285daa9c12fb4b42c18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lopper i senga eller midd?

http://no.wikipedia.org/wiki/Midder

 

Kan jo være så mye, men har sett folk poste slike bitt og blitt kvitt det med å fryse madrass/ sengetøy osv da det var under -15c ute.

 

Lopper skal man kunne se. Sover det husdyr i senga di? Katt / hund?

 

Midder høres usannsynlig ut, sånne små faenskap kan vel ikke bite slik at det synes?

Lopper hadde jeg for 10-12 år siden, da jeg tømte en brukt fuglekasse. Og de var synlige. Så lopper er det heller ikke.

Nei, jeg har verken hund eller katt. Flere måneder siden jeg var i fysiskt kontakt med dyr.

Men jeg misstenker at det kan være vanlige edderkopper, har moset noen slike i leiligheita den seneste tiden.

 

Hvor mange ganger kan en edderkopp bite på kort tid? Tenker på at jeg våknet opp med 2 bitt på lilletåa idag. Anonym poster: a0ac22bb3e60d285daa9c12fb4b42c18

Lenke til kommentar

Jeg husker også at det bla anbefalt å henge sengetøy ute om vinteren i -15°c

En annen metode kan vel kanskje være å putte det i en plastpose i fryseren?

 

Hjelper null dersom man ikke tar madrass med alt sengetøy man har også ut.

Puter og alt. Sammen med grundig vask av senga og området rundt.

 

Skadedyrfirma har egne kjølerom for dette om man ikke vil vente til februar.

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...