Gå til innhold

Pluss på profilen


Anbefalte innlegg

På ens profil er det en grønn firkant med et tall som markerer hvor mange pluss man har og under er det et lite smilefjes som ser sånn ut :)

 

Det som er litt dumt med dette er at dersom man er en upopulær forumbruker eller en populær forumbruker (meg) så har man helt likt smilefjes til tross for at en upopulær forumbruker gjerne er litt trist og misfornøyd med situasjonen. Derfor foreslår jeg at smilefjeset på profilen endrer seg etter hvor mange pluss man har sånn at profilen tydeligere representerer forumposteren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

så har man helt likt smilefjes til tross for at en upopulær forumbruker gjerne er litt trist og misfornøyd med situasjonen.

 

Det kommer jo helt an på hver enkelt, så dette blir litt håpløst.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Stemmer heller for å fjerne :) helt.

Heller bare ha tallet, det i seg selv burde være bekreftelse på hva man nå enn trenger bekreftelse på.

Mye mer imponerende at det står ett stort tall der enn at det er en uskyldig liten :) i stedet for :| eller :( der.

 

Nå syntes jeg ikke antall +`er er så mye å bry seg om, men noen tar det sikkert tyngre enn meg.

 

 

"Upopulære" brukere er ikke nødvendigvis triste og missfornøyde med situasjonen heller, tipper de fleste er relativt fornøyd med situasjonen, uavhengig av om du har 0 eller 100 000.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...