Gå til innhold

Brandsdal of Norway kvalitet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og hå

Lurte rett og slett på hvor dårlig/god kvaliteten er på Brandsdal-klærne som selges på netthandelen

Brandsdal er et overpriset merke, (MTP både design og kvalitetsmessig), så prisene er mer "korrekte" relativt til butikkprisene.

 

For Brandsdal som så mange andre dyre merkevarer er det merket du kjøper ikke produktet til den prisen, for sammenligner du specsene til et par 49,- solbriller på biltema og et par prada så finner du ut at prada ikke er 20 ganger bedre slik prisen reflektere, men kanskje likestilte på mange aspekter.

 

-frank

Lenke til kommentar

Hei og hå

Lurte rett og slett på hvor dårlig/god kvaliteten er på Brandsdal-klærne som selges på netthandelen

Brandsdal er et overpriset merke, (MTP både design og kvalitetsmessig), så prisene er mer "korrekte" relativt til butikkprisene.

 

For Brandsdal som så mange andre dyre merkevarer er det merket du kjøper ikke produktet til den prisen, for sammenligner du specsene til et par 49,- solbriller på biltema og et par prada så finner du ut at prada ikke er 20 ganger bedre slik prisen reflektere, men kanskje likestilte på mange aspekter.

 

-frank

Brandsdal of Norway er merket til Netthandelen, og klærne går svært billig (http://www.netthandelen.no/products/Brandsdal?ito=3471&itc=27189). Dette er altså ikke noe dyrt klesmerke.

Lenke til kommentar

Hei og hå

Lurte rett og slett på hvor dårlig/god kvaliteten er på Brandsdal-klærne som selges på netthandelen

Brandsdal er et overpriset merke, (MTP både design og kvalitetsmessig), så prisene er mer "korrekte" relativt til butikkprisene.

 

For Brandsdal som så mange andre dyre merkevarer er det merket du kjøper ikke produktet til den prisen, for sammenligner du specsene til et par 49,- solbriller på biltema og et par prada så finner du ut at prada ikke er 20 ganger bedre slik prisen reflektere, men kanskje likestilte på mange aspekter.

 

-frank

Brandsdal of Norway er merket til Netthandelen, og klærne går svært billig (http://www.netthande...=3471&itc=27189). Dette er altså ikke noe dyrt klesmerke.

Hmmmm...

 

jeg blandet med: brandstad

(sikkert ikke tilfeldig at navnene ligner noe sinnsykt) :p

 

-frank

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Av den typen klær tror jeg Norrøna skal ha god kvalitet.

 

Hei og hå

Lurte rett og slett på hvor dårlig/god kvaliteten er på Brandsdal-klærne som selges på netthandelen

Brandsdal er et overpriset merke, (MTP både design og kvalitetsmessig), så prisene er mer "korrekte" relativt til butikkprisene.

 

For Brandsdal som så mange andre dyre merkevarer er det merket du kjøper ikke produktet til den prisen, for sammenligner du specsene til et par 49,- solbriller på biltema og et par prada så finner du ut at prada ikke er 20 ganger bedre slik prisen reflektere, men kanskje likestilte på mange aspekter.

 

-frank

Brandsdal of Norway er merket til Netthandelen, og klærne går svært billig (http://www.netthande...=3471&itc=27189). Dette er altså ikke noe dyrt klesmerke.

Hmmmm...

 

jeg blandet med: brandstad

(sikkert ikke tilfeldig at navnene ligner noe sinnsykt) :p

 

-frank

brandstad har bare tull

Lenke til kommentar

Av den typen klær tror jeg Norrøna skal ha god kvalitet.

 

Hei og hå

Lurte rett og slett på hvor dårlig/god kvaliteten er på Brandsdal-klærne som selges på netthandelen

Brandsdal er et overpriset merke, (MTP både design og kvalitetsmessig), så prisene er mer "korrekte" relativt til butikkprisene.

 

For Brandsdal som så mange andre dyre merkevarer er det merket du kjøper ikke produktet til den prisen, for sammenligner du specsene til et par 49,- solbriller på biltema og et par prada så finner du ut at prada ikke er 20 ganger bedre slik prisen reflektere, men kanskje likestilte på mange aspekter.

 

-frank

Brandsdal of Norway er merket til Netthandelen, og klærne går svært billig (http://www.netthande...=3471&itc=27189). Dette er altså ikke noe dyrt klesmerke.

Hmmmm...

 

jeg blandet med: brandstad

(sikkert ikke tilfeldig at navnene ligner noe sinnsykt) :p

 

-frank

brandstad har bare tull

Brandstad er jo designerklær, så selvsagt er det tull XD

 

Men det andre er ikke bedre det heller, da det selges litt for billig til at jeg kan tro det er god kvalitet på det.

 

-frank

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...

brukerens eneste innlegg

nice try, Brandsdal of Norway markedsføringsteam

Nei. Han registrerte seg her kun for å dele denne nyttige erfaringen med oss. fornøyd var han med Brandsdal og Norway, at han måtte reklamere for merket, slik at det blir dyrere for han å kjøpe klær (mer konkurranse på nettauksjon/'flere om beinet'). Da er man fornøyd da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har kjøpt flere typer jakker og andre klær fra Brandsdal, og må bare skryte av kvaliteten.

Bergans og Norøna med flere, er gode klær, men for en pris man betaler for merkeklær.

Jeg tror at folk trur det kan da ikke være noe kvalitet på disse Brandsdal klærne når dem selges på Netthandelen. Feil. Kjempekvalitet og gode tekniske løsninger og holdbarhet til en latterlig pris. Kjøpte nettopp en Alpinjakke på auksjonen og fikk den for kr 210,- og utsalgsprisen var kr 2500,-

 

Så dere som lurer på kvaliteten, ikke nøl, gå inn på nettauksjonen å by og få god kvalitet for en kjempe billig penge.

Jeg må legge til at jeg tok med noen plagg og gikk til en sportsbutikk for å få dem til å se på sømmer og detaljer og puste evne mm, dem hadde ingen ting å sette fingeren på.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt flere typer jakker og andre klær fra Brandsdal, og må bare skryte av kvaliteten.

Bergans og Norøna med flere, er gode klær, men for en pris man betaler for merkeklær.

Jeg tror at folk trur det kan da ikke være noe kvalitet på disse Brandsdal klærne når dem selges på Netthandelen. Feil. Kjempekvalitet og gode tekniske løsninger og holdbarhet til en latterlig pris. Kjøpte nettopp en Alpinjakke på auksjonen og fikk den for kr 210,- og utsalgsprisen var kr 2500,-

 

Så dere som lurer på kvaliteten, ikke nøl, gå inn på nettauksjonen å by og få god kvalitet for en kjempe billig penge.

Jeg må legge til at jeg tok med noen plagg og gikk til en sportsbutikk for å få dem til å se på sømmer og detaljer og puste evne mm, dem hadde ingen ting å sette fingeren på.

Du jobber der ser jeg.

 

Anywhom: Utsalgsprisene er selvsagt tull. Om dere tror at ALLE får varer til 2500 for et par hundre kroner, så hadde bedriften vært konkurs.

 

At det er helt ok kvalitet tviler jeg ikke på, men det er ikke snakk om at det er samme kvalitet som de kjente og 'dyre' merkene.

Lenke til kommentar

 

Jeg må legge til at jeg tok med noen plagg og gikk til en sportsbutikk for å få dem til å se på sømmer og detaljer og puste evne mm, dem hadde ingen ting å sette fingeren på.

Den 18 år gamle ekstrahjelpen syns det så bra ut, altså?

Det var faktisk en som kun har jobbet i sporsforetning hele sitt liv og av en alder av 62 år. Så her er det ingen vits å håne personer. Det er bare å handle så skal du få se og kjenne på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...