Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hår blir pop igjen... not!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hårene er egentlig der for å blant annet holde bakterier og sånt ute, så nei, det er ikke mer hygienisk med glattbarbert mus.

 

Hvilken kjønnssykdom er det du påstår at glattbarberte ikke kan ha som de med noe hår nedentil kan få?? Lukter bull lang vei!

 

Lukt.. altså.. hahahahahhaha. Håret skal utsondere lukt som gjør at du får MER lyst på kvinnfolket. Er svette virkelig mer å foretrekke enn feromoner?

 

Ikke er det noe særlig sexy å klø som bare f i skrittet etterpå..

 

Forøvrig holder jeg det veldig kort selv, så er ingen hårete feminist dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hårene er egentlig der for å blant annet holde bakterier og sånt ute, så nei, det er ikke mer hygienisk med glattbarbert mus.

Kor stort er behovet for hår i skrittet i dagens samfunn, der ein dusjar og skiftar undertøy kvar dag?

 

Hadde me levd nakne i naturen ville det nok hatt ein større funksjon, men no er menneskje unike på denne planeten. Går ein litt tilbake i tid hadde våre forfedre langt meir hår. Som funksjon å verna kroppen mot kulde og bakteriar har rett og slett hår mista sin funksjon.

 

Eg trur ikkje det betyr stort frå eller til om du har hår eller ei. Ikkje har eg noko tru på at denne "Hollywood-trenden" er noko som kjem til å revolusjonere kjønnshår i motsett retning, uansett kva VG påstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fremdeles med på å utsondere feromoner. Selv i dagens samfunn vil jeg heller ikke si at det er så mye mer hygienisk å være barbert fremfor å ha hår nedentil, håret er der blant annet for å fange opp svette, så man slipper å ende opp med en svett mus som kan fort bli utsatt for blant annet sopp (sopp elsker fuktige, mørke steder).

 

Det er også mulig å være for ren.. Man skal f.eks helst ikke vaske underlivet med noe annet enn vann, men du vet, de som selger oss intimsåpe mener selvsagt noe annet.. Det samme med de som selger shampo og kroppsvask.

 

Musa er selvrensende på mange måter, og trenger ikke all dilldall i det store og hele. De lukter, ser og føles forskjellig, alle sammen!

Lenke til kommentar

Hårene er egentlig der for å blant annet holde bakterier og sånt ute, så nei, det er ikke mer hygienisk med glattbarbert mus.

 

Hvilken kjønnssykdom er det du påstår at glattbarberte ikke kan ha som de med noe hår nedentil kan få?? Lukter bull lang vei!

 

Lukt.. altså.. hahahahahhaha. Håret skal utsondere lukt som gjør at du får MER lyst på kvinnfolket. Er svette virkelig mer å foretrekke enn feromoner?

 

Ikke er det noe særlig sexy å klø som bare f i skrittet etterpå..

 

Forøvrig holder jeg det veldig kort selv, så er ingen hårete feminist dessverre.

hva eer det 'crabs' heter på norsk?

jeg forstår at disse små dyrene må ha hår for å holde seg fast, og for å legge egg.

det er lenge siden crabs var et stort problem i Norge(?)

de trenger hår av en viss lengde.

Lenke til kommentar

så crabs er lus?

ikke det samme som hodelus,regner jeg med.

Menneskets flatlus (Pthirus pubis) er en hudparasitt som lever på mennesker der det er kroppshår, utenom på hodet, i hodehår. Den kan finnes i øyebryn, skjegg o.l. Den får næring ved å suge blod. Menneskets flatlus overføres som regel ved seksuell kontakt. Den kan ikke hoppe.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Menneskets_flatlus

Lenke til kommentar

så crabs er lus?

ikke det samme som hodelus,regner jeg med.

uansett ikke et hovedpoeng.

 

jeg tenker nok velstelt, mindre lukt, gøy å gjøre,

og tet KAN jo være en bolle der! :) u pig!

 

Crabs er ''Pubic Lice'', så ja. Ikke verre enn å ta en ''over the counter'' kur.

Uffda.. da burde du jo også shave hodet ditt tenker jeg? For da er du jo ekstremt urenslig hvis du ikke gjør det!

/end of sarcasm

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...