Gå til innhold

PL - 23.09.12 - Liverpool v Man Utd


PSV

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke påstå at jeg vet hva supporterne mener når de synger "you're always the victim" eller hva frasen er, men den passer faen meg bra på L'pool. Aldri deres feil (dommere, eiere, motvind og gud vet hva), og når det gjelder disse supportersangene så glemmer tydeligvis samtlige norske poolsupportere her inne og andre steder at Pool sang om Munchen lenge lenge før Hillsborough skjedde. Er vel ikke rart at enkelte deler av Unitedsupportere svarer med samme mynt. Sier ikke det er greit, det er latterlig og idiotisk, men det er jo det gamle ordtaket; Man høster som man sår. Så stig av deres høye hest og innse at dere er like ille som resten.

 

Det burde lages statue av Hansoen hvor dette er meislet inn på bunnen. Bedre kan det ikke sies.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er det. Det var også begredelig å se at tusenvis av United-supportere står og synger horrible sanger etter en kamp der Ferguson med all tydelighet poengterer viktigheten av å slutte med de tilbakestående sangene. Håper man går over videoene på Anfield og banner de idiotene som sang disse tilbakestående sangene, og eventuelt startet provosering, om det i det hele tatt var noen. Syns det var ille nok at dommeren var udugelig igår, og nå i ettetid får man all slags opplysninger om idioter som ikke kan oppføre seg.

Jeg ser du bare nevner united-supportere...

Nei, det gjør jeg ikke. Les bedre neste gang.

Ja, det er det. Det var også begredelig å se at tusenvis av United-supportere står og synger horrible sanger etter en kamp der Ferguson med all tydelighet poengterer viktigheten av å slutte med de tilbakestående sangene. Håper man går over videoene på Anfield og banner de idiotene som sang disse tilbakestående sangene, og eventuelt startet provosering, om det i det hele tatt var noen. Syns det var ille nok at dommeren var udugelig igår, og nå i ettetid får man all slags opplysninger om idioter som ikke kan oppføre seg.

Sånn som liverpool supportere som tar seg bort til der United-supporterne venter på politiets oppfordringer og lager flylyder etc? Det er faen meg begredelig det.

Ja, det er det. Sa heller aldri noe annet... Og nei, det er ikke greit uavhengig av hvem som startet eller ei, det er like tilbakestående for det om. Å se et youtube klipp der det tydelig går frem at en stor mengde supportere står og synger disse sangene er en skam for klubben deres. Dette var ikke en liten gruppe på 1-2 personer som gjorde noe idiotisk, det var en stor andel av United-supporterne på Anfield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...