Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Lure programmer til og tro at du er fra et annet land ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Rettelse: Er det noen programer som du kan bruke som endrer ip så det ser ut som du sitter for eksempel i kina/usa osv ? Brukte det på bf3 men husker ikke hva det heter.

Endret av Eriksendrul
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første er det ikke nødvendig å "bumpe" en melding etter 30 minutter...

Til topic: Ja, det er programmer som kan gjøre om ip'en din, slik at det ser ut som om du sitter i f.eks kina.

Kjenner ikke til mange slike programmer, men går ut ifra at det er noe slikt su ser etter: http://www.avast.com/secure-line-vpn

Jeg bumpa fordi jeg gjorde om hele tråden min,

Har ikke tenkt til og betale for det , jeg må ha program så jeg kan komme rundt andre , for eks få steam til og tro at jeg logger in fra usa/kina. skal bare bruke det i dag skal ikke ha noe "internet security" greier

Skrevet

Klarer du virkelig ikke vente noen få timer lenger på Borderlands? :p

problemet er at det kommer ut 01:00 og jeg (hadde) har ingen ting og gjøre i dag men jeg må tidlig opp i morgen xD

Skrevet

Foreslår du bytter til en normal avatar. Man behøver ikke å flagge at man er rasist her.

Trudde en såpass dreven diskusjon.no bruker hadde mere bak øra en og kommentere slike ting i en tråd som ikke har noe med saken og gjøre , Lær deg og bruke PM !

• Liker 1
Skrevet

Foreslår du bytter til en normal avatar. Man behøver ikke å flagge at man er rasist her.

Så andre meninger enn din er rasistiske?

'Klarte ikke dy meg her.... veldig OT'

Snabelen

Skrevet

Så andre meninger enn din er rasistiske?

'Klarte ikke dy meg her.... veldig OT'

Snabelen

Jeg er vell rasist fordi jeg er patriot,

Skrevet

Enig med deg - jeg er patriot også - det betyr ikke at man hverken ser ned på eller på noenmåte gjør forskjell på mennesker uansett religion / hudfarge osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...