Gå til innhold

– The Secret World er nå lønnsomt (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Makan til negativitet det var her da! Men er ikke overrasket, med en gang det kommer en sak om Funcom eller TSW, negativt eller positivt, kommer en gjeng med "altvitere" og forgifter tråden med allslags dritt snakk..

 

Til saken, bra at det går bra med TSW, ville vært synd om spillet ble f2p og enda værre, om Funcom gikk konkurs. Hadde TSW blitt f2p tror ikke at jeg ville spilt det, bare for å ha det sagt.. Men uansett, jeg heier på Funcom og TSW. :)

 

Fint at du er åpen for ulike meninger... Men nå som ballen er kastet...

 

Makan til positivitet det var her da! Men er ikke overrasket, med en gang det kommer en sak om Funcom eller TSW, negativt eller positivt, kommer en gjeng med "altvitere" og forgifter tråden med allslags sympati snakk..

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Dette er jo gode nyheter, fint å se at spillet ikke bare døde.

Det er jo et flott konsept og noe helt nytt. Et spill jeg faktisk virkelig likte.

 

Men..(er alltid et men) det var et par ting som gjorde at jeg ikke fortsatte. Eller.. heller venter er mer riktig å si.

 

Først og fremst elsker jeg å spille som tank, og total frihet virket awesome! Til jeg oppdaget at jeg "Måtte" bruke chaos mot slutten. Da sa jeg nei takk.

 

Og buggs som en ikke fungerende cear/build changer når hele spillet er basert på dette er ikke bra. ved lunch? Vell ok, men måneder etter hadde de fortsatt ikke fikset dette. Mens noen helt andre som ikke jobber med spillet engang fikset dette lett med en addon, latskap.

 

Også mangelen på engame, men dette vet jeg kommer, og er hva jeg venter på. Men så lenge chaos er hva det er, kommer jeg nok ikke til å spille det.

Kan jo heale eller dps, men liker det bare ikke.

 

Et par andre små ting, men fiks dette ^ og jeg vil komme fornøyd tilbake =)

 

Et bra spill som bare trenger litt finpuss og tid, og har tro på at det kan bli noe stort.

Men dette står og faller på Funcom.

Latskap å ikke fikse gear manager? Du tror de sitter på kontoret å legger kabal istedenfor å prøve å fikse det eller?

 

Latskap var et dårlig ord for å beskrive det. Udugelighet passer inn mye bedre.

Lenke til kommentar

Den største grunnen til at Age of Conan var så sykt bugget som medførte 90% aksje stup og manglet sykt mye content, balansering osv er jo pga av de kuttet over 60% eller noe av budsjettet for Age of Conan for å lage TSW. AoC kunne ha overgått wow.

 

Funcom er bare en gjeng con artists, lager spill som ser greie ut men som ikke er holdbare i lendgen, bare for å tjene noen raske penger. De skulle beholdt modellen de hadde fra Anarchy Online og laget kvalitet spillet. Greit nok at de gir ut noen expansjons/oppdateringer no og da, men jeg gidder ikke å bruke penger på et selskap som kuker så mye som funcom.

Lenke til kommentar

Fint at du er åpen for ulike meninger... Men nå som ballen er kastet...

 

Makan til positivitet det var her da! Men er ikke overrasket, med en gang det kommer en sak om Funcom eller TSW, negativt eller positivt, kommer en gjeng med "altvitere" og forgifter tråden med allslags sympati snakk..

Hehe, den var god. :p

 

Men det er sant, enkelte har en tendens til å fokusere på alt det negative (tenker på saker generelt på ulike forum/nettsider, ikke bare i denne tråden). Joda, jeg ønsker at folk skal uttrykke sine meninger, men synes at man kan være saklig isteden for å bare sutre.

Lenke til kommentar

Fint at du er åpen for ulike meninger... Men nå som ballen er kastet...

 

Makan til positivitet det var her da! Men er ikke overrasket, med en gang det kommer en sak om Funcom eller TSW, negativt eller positivt, kommer en gjeng med "altvitere" og forgifter tråden med allslags sympati snakk..

Hehe, den var god. :p

 

Men det er sant, enkelte har en tendens til å fokusere på alt det negative (tenker på saker generelt på ulike forum/nettsider, ikke bare i denne tråden). Joda, jeg ønsker at folk skal uttrykke sine meninger, men synes at man kan være saklig isteden for å bare sutre.

 

Er enig med deg, men jeg ser ofte at enkelte ikke kan se noe negativt i noe de liker, selv om det er mye man burde i utgangspunktet kunne kritisere. Såkalte fanboys som nærmest fungerer som et selskaps vaktbikkjer. Det synes jeg egentlig er verre.

 

Det optimale er om man kan se helheten. Og ikke bare rose noe opp i skyene men også kunne peke på det som kanskje burde vært gjort på en bedre måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig med deg, men jeg ser ofte at enkelte ikke kan se noe negativt i noe de liker, selv om det er mye man burde i utgangspunktet kunne kritisere. Såkalte fanboys som nærmest fungerer som et selskaps vaktbikkjer. Det synes jeg egentlig er verre.

 

Det optimale er om man kan se helheten. Og ikke bare rose noe opp i skyene men også kunne peke på det som kanskje burde vært gjort på en bedre måte.

Selv tenker jeg at jeg skal fremme det positive når jeg skriver kommentarer om TSW og Funcom, dette fordi det jeg ser at "alle" skal skrive noe negativt. Derfor synes jeg det er bedre å få frem det positive. :)

 

Joda, bra å få fram negative ting også, spesielt med tanke på videreutvikling, jeg har selv en liten liste med ting jeg skulle ha sett blitt forandret. Men helhetsintrykket av spillet er såpass bra at jeg ikke føler det er nødvendig å skrive om dette.

 

Men jeg kan jo nevne noe negativt, slik at jeg også kommer med noe negativt(:p): Dårlig markedsføring, til dels kjedelig PvP (kunne i tillegg vært flere PvP soner), for mye solo gjennom spillet, for kort prøvetid i TSW og ubalanse med enkelte builds. Men dette er noe jeg anser som at de kan forandre på, ergo, ingen vits å klage på forum om dette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...