Gå til innhold

HTC lanserte 8X med Windows Phone 8


Anbefalte innlegg

Feil OS og null minne. Dette kan dere ikke være bekjent av. Overlat til Nokia å lage sånt søppel og gi oss i stedet en verdig oppfølger til One X.

Tøvete svar fra en eldre herremann. Nokia lager da sjeldent dårlige telefoner, det viser jo nesten alle forbrukertestene. At veldig mange har iPhone eller Samsung (delvis HTC) i Norge er fordi vår spesielle befolkning slekter mest til sauen biologisk. Alle skal ha det samme. Og siden alle har ræva full av penger, kan alle også ha den dyreste telefonen på markedet

Endret av quigonjr
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feil OS og null minne. Dette kan dere ikke være bekjent av. Overlat til Nokia å lage sånt søppel og gi oss i stedet en verdig oppfølger til One X.

Altså hvor mye feil går det ann å skrive i en post? Windows Phone 8 er absolutt det riktige OSet, les deg opp og si hva som er dumt med det etter du kan ditt pensum. Og trampingen din på Nokia er bare pinlig, vitner om lite kunnskap om merket.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Feil OS og null minne. Dette kan dere ikke være bekjent av. Overlat til Nokia å lage sånt søppel og gi oss i stedet en verdig oppfølger til One X.

Altså hvor mye feil går det ann å skrive i en post? Windows Phone 8 er absolutt det riktige OSet, les deg opp og si hva som er dumt med det etter du kan ditt pensum. Og trampingen din på Nokia er bare pinlig, vitner om lite kunnskap om merket.

Jeg har hatt både Lumia 610 og 800. Pluss N8, N97mini og 5800. Det er min kunnskap om merket. Poenget mitt er at etter å ha opplevd w7.5 og alle merkverdighetene i det os-et er jeg lite villig til å satse penger på W8.0. Det er godt mulig at det er bra, men jeg, og sikkert mange andre, vil ikke ta sjansen på å bruke penger på en w8.0 telefon. Og i hvert fall ikke etter at jeg har hatt mange veldig gode erfaringer med både ICS og iOS6.

Lenke til kommentar

Feil OS og null minne. Dette kan dere ikke være bekjent av. Overlat til Nokia å lage sånt søppel og gi oss i stedet en verdig oppfølger til One X.

 

Nei, den kjører ikke Androide, og har bra med minne for veldig mange + 7GB i skydrive (om du da ikke oppgraderte din eventuelle eksisterende konto til 25GB mens du hadde mulighet). Du skal ha bra med musikk og bilder for å fylle opp 16GB også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Kontrollspørsmål til alle W8.0 eksperter: blir wifi skrudd av når skjermspareren går på, sånn som på min Lumia 610 (som jeg solgte i går)? Og kan telefonen lades mens den er avslått?

Lenke til kommentar

Kontrollspørsmål til alle W8.0 eksperter: blir wifi skrudd av når skjermspareren går på, sånn som på min Lumia 610 (som jeg solgte i går)? Og kan telefonen lades mens den er avslått?

 

Vet ikke hvordan dette blir på WP8, men WP7.5 slår av wifi for å spare strøm. Jeg mener imidlertid at wifi forblir påslått om telefonen er tilkoblet en lader.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...