Gå til innhold

Lami

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Å gå fra å smette inn DVD'en rett inn i trayen og ha en fin touch knapp for å slippe ut, for å så gå til å åpne disk-tray som du gjorde på disse gamle CD-spillerne synes jeg er teit.

Synes det bringer litt nostalgi inn i bildet jeg, hehe. Hadde jeg fått det som jeg vil så hadde det blitt på samme måten som man gjorde det på den første Playstationen :)

Endret av TheOnlyArf
Lenke til kommentar

Den nye ps3 har et greit design med mer plass, men de skulle istede fokusert på den neste ps3 maskinen som skal komme! Pluss at denne har fått mye klager om bråk. Viften er dårligere enn den gammle.... :p Jeg velger å ikke kjøpe denne. Jeg sparer istede til en e.v.t 4'er :D

det er ikke viften på denne som bråker, det er blueray-disken. I de andre så ligger den dypt inne i maskinen slik at man ikke hører den. på den nye så er det bare et tynt lokk imellom oss og disken, noe som ikke er veldig lydisolerende.
Lenke til kommentar

Enig den. Skjønner ikke detta forbanna tullet fra Sony med og gi ut den 12 gb versjonen.. Kunne l det minste ha gått tilbake til 40 gb slik at folk fikk plass til div dlc på den jævla harddisken.

 

12gb er et svar til x360 4gb.. og 12gb utgaven er også beregnet for lavkost land... at de blir lansert her i norge er nok for å konkurere pris messig med nintendos wii-u.

Lenke til kommentar

Er den verdt å kjøpe? Bråker den mere i forhold til f.e.k.s en XBOX 360 Slim? :)

Når diskdrevet kjører bråker begge omtrent like mye, uten diskdrevet er kanskje 360'en litt stillere. Men det kan jo variere fra enhet til enhet. Men merk at dette er først når viftene slår inn etter at den har stått på en stund.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...