Gå til innhold

Hvordan bli kjent med andre på skolen?


Gotchya

Anbefalte innlegg

Hei er 15 år og ikke så veldig kjekk

 

det er sånn at mine kompiser går i gjeng med digge damer og sitter ved et bord og snakker sammen og de som blir med i vennegjengen blir kjent med alle men jeg bare sitter der som en idiot og blir ALDRI kjent.. hvordan kan jeg bli kjent? vil likosm ikke plutselig begynne å snakke til en av jentene for det blir så weird for meg og kompisene mine..

TIPS????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei er 15 år og ikke så veldig kjekk

 

det er sånn at mine kompiser går i gjeng med digge damer og sitter ved et bord og snakker sammen og de som blir med i vennegjengen blir kjent med alle men jeg bare sitter der som en idiot og blir ALDRI kjent.. hvordan kan jeg bli kjent? vil likosm ikke plutselig begynne å snakke til en av jentene for det blir så weird for meg og kompisene mine..

TIPS????

 

Har selv vanskeligheter med å snakke med folk jeg ikke kjenner, men det er alltid lov å dumme seg litt ut, prøv å snakk med folk, så går det sikkert greit! Btw så er du ingen idiot bare fordi du ikke klarer å bli kjent, du er ikke den eneste som strever med slikt. ;)

Lenke til kommentar

Inviter deg selv inn i samtalen dersom den går på noe du har litt peiling på. Det er ikke så mye som skal til. Har man først fått inn et par setninger er veggen så godt som nede allerede etter min erfaring. Fem eller ti sekunder hvor man gir litt beng og inkluderer seg selv er den tida som trengs. Kan være ganske sky selv, men med åra (særlig etter at jeg var ferdig med vanlig skole) har jeg lært meg å komme med den setninga som gjør at jeg havner innafor. Det er egentlig så enkelt at det er til å grine av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...