Gå til innhold

[Løst] Ny spilltelefon fra Microsoft


brukar2341

Anbefalte innlegg

Hallo! :D Jeg husker godt for et år siden, da jeg leste en artikkel på spill.no (beklager hvis det ikke er lov til å poste andre nettsider), om at Microsoft hadde satt patent på en ny spilltelefon. Designet og ideen var noe jeg ble veldig interresert i, og gledet meg til å se bli videreutviklet, jeg hørte aldri noe mer om det though, her har dere et bilde, og artikkelen også, hvis dere er interresert i å lese den.

 

50847634524655910753338.jpg

Hva synes dere om ideen,og har dere kanskje noe ny informasjon om dette. Jeg synes dette er en genial idè, spessielt det med batteriet.

 

-Sander

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Njaaa. Har ikke helt troa på at Windows Phone 8 blir noe suksess, og hvorfor skulle ikke Microsoft bruke eget OS i telefonen?

Kjekt med en spilltelefon, men hvor mange utviklere har lyst til å bruke tid på å utvikle applikasjoner og spill for Windows Phone 8, når de kan konsentrere seg om Android og iOS som er det sikre?

 

Dessuten skal all teknologien passe i en telefon, som sikkert ikke blir noe særlig mer suksess enn andre som har prøvd på det. Jeg tror faktisk at det kommer til å gå langt dårligere enn alle andre forsøk.

Lenke til kommentar

Njaaa. Har ikke helt troa på at Windows Phone 8 blir noe suksess, og hvorfor skulle ikke Microsoft bruke eget OS i telefonen?

Kjekt med en spilltelefon, men hvor mange utviklere har lyst til å bruke tid på å utvikle applikasjoner og spill for Windows Phone 8, når de kan konsentrere seg om Android og iOS som er det sikre?

 

Dessuten skal all teknologien passe i en telefon, som sikkert ikke blir noe særlig mer suksess enn andre som har prøvd på det. Jeg tror faktisk at det kommer til å gå langt dårligere enn alle andre forsøk.

Men jeg tenker jo helts på designet og ideen, er enig med med at Microsoft gjør det dårlig med telefoner, men konseptet synes jeg er lovene, synd Microsoft har patent på det tho.

Lenke til kommentar

Njaaa. Har ikke helt troa på at Windows Phone 8 blir noe suksess, og hvorfor skulle ikke Microsoft bruke eget OS i telefonen?

Kjekt med en spilltelefon, men hvor mange utviklere har lyst til å bruke tid på å utvikle applikasjoner og spill for Windows Phone 8, når de kan konsentrere seg om Android og iOS som er det sikre?

 

Dessuten skal all teknologien passe i en telefon, som sikkert ikke blir noe særlig mer suksess enn andre som har prøvd på det. Jeg tror faktisk at det kommer til å gå langt dårligere enn alle andre forsøk.

Men jeg tenker jo helts på designet og ideen, er enig med med at Microsoft gjør det dårlig med telefoner, men konseptet synes jeg er lovene, synd Microsoft har patent på det tho.

 

Hmm. Kan nok si meg enig i det.

Det eneste er som du sier, synd at Microsoft har patent på det.

Microsoft er for sene på mobiler, og det er ikke så mye sjanse for at de tar over mobilmarkedet.

Men greit nok, kul idé er det jo,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Njaaa. Har ikke helt troa på at Windows Phone 8 blir noe suksess, og hvorfor skulle ikke Microsoft bruke eget OS i telefonen?

Kjekt med en spilltelefon, men hvor mange utviklere har lyst til å bruke tid på å utvikle applikasjoner og spill for Windows Phone 8, når de kan konsentrere seg om Android og iOS som er det sikre?

Det samme sa pressen om Xbox da den kom. Husker du det? Microsoft har foresten startet 3 studioer som skal fokusere på mobilspill. 2 i USA og 1 i England.

 

Tenk på hvilken effekt de kan ha med alle merkene sine: Fable, Halo, Forza, PGR, Banjo Kazooie... Altså listen fortsetter. Glem heller ikke at Xbox Live Arcade er et ufattlig sterkt kikkstarter for indiutviklere; Braid, Fez, ATSP, Limbo...

Lenke til kommentar

Njaaa. Har ikke helt troa på at Windows Phone 8 blir noe suksess, og hvorfor skulle ikke Microsoft bruke eget OS i telefonen?

Kjekt med en spilltelefon, men hvor mange utviklere har lyst til å bruke tid på å utvikle applikasjoner og spill for Windows Phone 8, når de kan konsentrere seg om Android og iOS som er det sikre?

Det samme sa pressen om Xbox da den kom. Husker du det? Microsoft har foresten startet 3 studioer som skal fokusere på mobilspill. 2 i USA og 1 i England.

 

Tenk på hvilken effekt de kan ha med alle merkene sine: Fable, Halo, Forza, PGR, Banjo Kazooie... Altså listen fortsetter. Glem heller ikke at Xbox Live Arcade er et ufattlig sterkt kikkstarter for indiutviklere; Braid, Fez, ATSP, Limbo...

 

Joa, men hvorfor ikke heller håndholdt konsoll istedet for mobil?

Ser mer sjanse for at jeg kjøper en håndholdt konsoll enn en mobil med et OS som jeg ikke helt har troa på med tanke på apps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...