Gå til innhold

Billige flyreiser til Cuba?


laxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg ser det ut som om Air Canada er billigst. T/r Havana via München og Toronto til 6218 i november/desember.

 

Jeg tenker å reise en del rundt der, ikke bare være på ett sted. Og så skal jeg reise alene. Får man da charterbilletter?

Endret av laxx
Lenke til kommentar

Det er en grei pris, men pass deg for ekstra overnattinger underveis som fordyrer reisen og spiser opp feriedager. Pass deg også for at stormsesongen vanligvis regnes for å vare ut november.

 

Det er bare Ving og Apollo som flyr charter dit fra Norge og de tar omtrent samme pris for kun fly som 2 uker med billigste hotell.

 

Husk å skaffe visum i tide! Husker ikke om de måtte ha booking for alle overnattinger når du søker. Problemet med å reise runt er eventuelt med visumet og ikke med at du får flybilletten.

Lenke til kommentar

I så fall er det noe ambassaden har funnet på nå. Men de vil ha informasjon om hvor du bor de første tre dagene. Jeg har pleid å føre opp et tilfeldig hotel uten å legge ved noen dokumentasjon.

 

Visumet er ellers en formalitet. Når jeg ha reiser over fra Mexico eller Panama, betaler jeg visumet på airportterminalen uten noe om og men. I Norge er det enten ambassaden eller en turoperatør som ordner det.

Lenke til kommentar

Jeg fløy med Air Canada da jeg var på Cuba. Du bør søke Cubansk visum i tide da dette kan ta litt tid. husker jeg ikke helt feil tok det mellom 2 og tre uker fra jeg sendte visumsøknaden til jeg hadde svar i posten. det holder at du booker overnatting første natten du er der men jeg måtte ikke sjekke dette i imigrasjonskontrollen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...