Gå til innhold

Skjermkort for DayZ arma 2


Mrwax95

Anbefalte innlegg

hahaha Mr.A dette vet du. med 680 får du 100 fps med samme settings som du får 15 med 560ti. hvis du ikke tror meg kan du bare komme å se....

 

og den lave fpsen mange får er på grunn av serverlag. blir nok ikke bedre før DayZ blir et eget spill.

 

Var i dayz jeg tenkte..

 

nettopp. fordi dayz bruker arma 2, iog den motoren suger balle. blir det mye serverlag som ødelegger fpsen.

 

DayZ blir et eget spill snart og da blir det nok bedre. inntil da blir det nok lag til alle :p

Utvikleren av Day Z er hentet inn og jobber nå for Bohemia Interactive, Day Z skal utvikles på Real Virtuality 4 (i likhet med ArmA 3) såvidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hahaha Mr.A dette vet du. med 680 får du 100 fps med samme settings som du får 15 med 560ti. hvis du ikke tror meg kan du bare komme å se....

 

og den lave fpsen mange får er på grunn av serverlag. blir nok ikke bedre før DayZ blir et eget spill.

 

Var i dayz jeg tenkte..

 

nettopp. fordi dayz bruker arma 2, iog den motoren suger balle. blir det mye serverlag som ødelegger fpsen.

 

DayZ blir et eget spill snart og da blir det nok bedre. inntil da blir det nok lag til alle :p

Utvikleren av Day Z er hentet inn og jobber nå for Bohemia Interactive, Day Z skal utvikles på Real Virtuality 4 (i likhet med ArmA 3) såvidt jeg har forstått.

 

som er en bedre motor, den krever mindre for samme effektene enn arma 2 motoren gjør.

hvor er kilden som sier de er del av bohemia, alle kilder jeg finner med google søk sier det motsatte men at de blir støttet av bohemia selvom de blir selvstendige. uansett vil mye av problemene forsvinne når de blir et dedikert spill for DayZ istedenfor den smørja som er DayZ idag :p

Lenke til kommentar

Av det jeg har lest så er det CPU som er den største flaskehalsen i dayz. Noe i den duren i alle fall!

 

Så hvis noen sliter med dårlig fps i dayz så ville jeg ha overklokket cpuen og se om det hadde noen innvirkning.

 

Til påstander om at dayz lagger for alle så kan jeg avbekrefte det.

Med en i7 920 @ 4ghz og 7970 vanlig klokket så kjører det fett for meg. Har ikke testet med fps counter, men har 120 hz skjerm og legger ikke merke til noe i alle fall.

Lenke til kommentar

Av det jeg har lest så er det CPU som er den største flaskehalsen i dayz. Noe i den duren i alle fall!

 

Så hvis noen sliter med dårlig fps i dayz så ville jeg ha overklokket cpuen og se om det hadde noen innvirkning.

 

Til påstander om at dayz lagger for alle så kan jeg avbekrefte det.

Med en i7 920 @ 4ghz og 7970 vanlig klokket så kjører det fett for meg. Har ikke testet med fps counter, men har 120 hz skjerm og legger ikke merke til noe i alle fall.

 

veldig mange servere har lag i det. sjekk wikien: http://www.dayzwiki.com/wiki/index.php?title=Main_Page

nesten alle oppdateringene er for å fjerne massiv lag :p har ikeno å si om fpsen din er 120 når serveren får random lagg. :p lag og enorm loadtime er en del av dayz as it is :p

Lenke til kommentar

Sitter selv med et GTX 560 OC og det må jeg skru grafikken på det laveste når jeg kjører bil i Day Z og når jeg er i storbyer.

Har funnet ut at dette kommer pga. alle texture packagene som lastet samtidig.

Men noen som tror at en i3 2100 er flaskehals i Arma 2 ?

 

Har du spillet på en ssd? Uten at jeg skal love noe så mener jeg å ha lest at harddisken er en flaskehals, slik som du sier. Prøv å ha spillet på en ssd hvis du har og se om det hjelper.

 

Av det jeg har lest så er det CPU som er den største flaskehalsen i dayz. Noe i den duren i alle fall!

 

Så hvis noen sliter med dårlig fps i dayz så ville jeg ha overklokket cpuen og se om det hadde noen innvirkning.

 

Til påstander om at dayz lagger for alle så kan jeg avbekrefte det.

Med en i7 920 @ 4ghz og 7970 vanlig klokket så kjører det fett for meg. Har ikke testet med fps counter, men har 120 hz skjerm og legger ikke merke til noe i alle fall.

 

veldig mange servere har lag i det. sjekk wikien: http://www.dayzwiki....title=Main_Page

nesten alle oppdateringene er for å fjerne massiv lag :p har ikeno å si om fpsen din er 120 når serveren får random lagg. :p lag og enorm loadtime er en del av dayz as it is :p

 

Har ikke lag eller loadtime jeg. Men nå har jeg spillet på en ssd ;)

Lenke til kommentar

Jeg spiller riktig nok med alle effects på low/off. Hvorfor vil jeg ha en blurry blinkende skjerm hvis jeg kan slippe ;)

 

hvis det er alt som trengs for å fjerne den ugudelig lange loaden så fjerner jeg det selv :p

 

Loading har alt å si på harddisk og server. På en tom server så går jeg fra desktop til helt ferdig loaded på 1 min ca.

 

Fulle går det noe lengre, kanskje 2-3.

Lenke til kommentar

Jeg spiller riktig nok med alle effects på low/off. Hvorfor vil jeg ha en blurry blinkende skjerm hvis jeg kan slippe ;)

 

hvis det er alt som trengs for å fjerne den ugudelig lange loaden så fjerner jeg det selv :p

 

Loading har alt å si på harddisk og server. På en tom server så går jeg fra desktop til helt ferdig loaded på 1 min ca.

 

Fulle går det noe lengre, kanskje 2-3.

 

da har du ugudelig land load time da :p spillte DayZ mye for ca en måned sia og da loada jeg på under 20 sekunder totalt.. nå tar det 3-5 min.. ikke faen om jeg gidder det npr jeg dør :p for i dayz dør du mye ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...