Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min vil ha sex med søsteren sin


Anbefalte innlegg

Korfor ikkje? eg e akkurat som alle andre utenom de 2 tingene. og det e ikkje som at eg vil ha de tankene eg har!

 

Og har aldri utøvet noe på barn og kommer heller aldri til å gjøre det!

 

Og si at samboeren min ikkje har alle 5 sansene i behold e bare stygt å si!!

 

Bare fordi en person har visse tanker i hodet betyr ikkje det at det e noe gale med personen ellers!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen kvinner med alle 5 sanser i god behold vil fortsette å bo under samme tak med en slik type, sjelden fyr det der

 

Du syntes jeg burde gå fra han fordi han har et tenningsmønster han ikke kan noe for? Dersom han hadde foretatt seg noe ulovlig hadde saken vært en helt annen, men det har han jo ikke. Han er snill og god som dagen er lang og har aldri gjort noen noe vondt. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

Lenke til kommentar

Og det finnes ikkje et reint praktisk problem. Men det e ikkje gøyt med slike tanker i hode!!

I første rekke kommer det (etter min mening) bare av at man vet at sine egne følelser og ønsker og lyster, ikke blir godtatt av andre.

Det kan man gjøre noe med, ved å ta inn over seg at tiltrekninger til mindreårige ikke i seg selv er overgrep. Man kan ikke endre andre sine meninger så veldig mye. Men man kan endre sin egen holdning til andre sine meninger, og for eksempel betrakte dem som mindre saklige og relevante.

Jeg er også litt bekymret for at det i sum kan bli en negativ og bortkastet opplevelse for deg å sette deg ned i en terapi-rolle.

Hva ser du selv for deg at du kan oppnå ved det, rent konkret? Vær gjerne så bokstavelig og direkte som mulig.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg,men dere forventet vel ikke kun positive tilbakemeldinger på et slikt tabu tema?

Dere går jo rett i strupen på omtrent alle!

 

Nei selvsagt forventet jeg ikke bare positive tilbakemeldinger. Men jeg håpet på noen saklige innlegg. Og det har jeg jo fått. Jeg vil ikke påstå jeg har gått i strupen på noen. Jeg har forsvart meg selv der hvor noen har urettferdig "behandlet meg" ikke noe utover det :)Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

Lenke til kommentar

Unnskyld meg,men dere forventet vel ikke kun positive tilbakemeldinger på et slikt tabu tema?

Dere går jo rett i strupen på omtrent alle!

 

Går ikkje i strupen på alle..

Men når det kommer til VeitIkkeHva så har det heller om en post han hadde her som han har slettet.

 

Uten om det kem har vi gått i strupen på?

 

Ja og so what?

VetIkkeHva begynte med et tullete innlegg, men har rettet opp inntrykket spør du meg!

 

Og JAYZ har helt rett: Om noe så er du heldig!

Lenke til kommentar

Unnskyld meg,men dere forventet vel ikke kun positive tilbakemeldinger på et slikt tabu tema?

Dere går jo rett i strupen på omtrent alle!

 

Går ikkje i strupen på alle..

Men når det kommer til VeitIkkeHva så har det heller om en post han hadde her som han har slettet.

 

Uten om det kem har vi gått i strupen på?

 

Ja og so what?

VetIkkeHva begynte med et tullete innlegg, men har rettet opp inntrykket spør du meg!

 

Og JAYZ har helt rett: Om noe så er du heldig!

 

Jeg må bare skrive at når det gjelder VetIkkeHva så syntes jeg det innlegget hans var sårt fordi han la det frem på en slik måte at det var fordi jeg ikke var attraktiv nok og at jeg måtte skjerpe meg. Jeg er helt enig i at han i etterkant var mer konstruktiv, men jeg hadde likevel inntrykket av at han var litt ute etter å svekke meg også da. Men nok om det. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sikkert helt jævlig, men har du snakked med søstra hannes om dette ?

 

Søsteren er klar over dette (dette med tiltrekkningen til henne, ikke barn). Han fortalte henne det selv. Hun reagerte slik som de fleste sikkert ville ha reagert og var ganske sjokka. Han har ville pratet med henne om det som skjedde da de var barn, men hun har gjort det vanskelig da hun aldri har så mye som 1 time å sette til siden for å snakke med han. Det syntes jeg er trist, fordi jeg tror det hadde kunne hjulpet han å få prate litt med henne. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

 

Nå har jeg ramla litt av tråden her oppe..

 

Blir han tiltrukket av barn også ?

 

sikkert helt jævlig, men har du snakked med søstra hannes om dette ?

 

Søsteren er klar over dette (dette med tiltrekkningen til henne, ikke barn). Han fortalte henne det selv. Hun reagerte slik som de fleste sikkert ville ha reagert og var ganske sjokka. Han har ville pratet med henne om det som skjedde da de var barn, men hun har gjort det vanskelig da hun aldri har så mye som 1 time å sette til siden for å snakke med han. Det syntes jeg er trist, fordi jeg tror det hadde kunne hjulpet han å få prate litt med henne. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

 

Nå har jeg ramla litt av tråden her oppe..

 

Blir han tiltrukket av barn også ?

Lenke til kommentar

sikkert helt jævlig, men har du snakked med søstra hannes om dette ?

 

Søsteren er klar over dette (dette med tiltrekkningen til henne, ikke barn). Han fortalte henne det selv. Hun reagerte slik som de fleste sikkert ville ha reagert og var ganske sjokka. Han har ville pratet med henne om det som skjedde da de var barn, men hun har gjort det vanskelig da hun aldri har så mye som 1 time å sette til siden for å snakke med han. Det syntes jeg er trist, fordi jeg tror det hadde kunne hjulpet han å få prate litt med henne. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

 

Nå har jeg ramla litt av tråden her oppe..

 

Blir han tiltrukket av barn også ?

 

sikkert helt jævlig, men har du snakked med søstra hannes om dette ?

 

Søsteren er klar over dette (dette med tiltrekkningen til henne, ikke barn). Han fortalte henne det selv. Hun reagerte slik som de fleste sikkert ville ha reagert og var ganske sjokka. Han har ville pratet med henne om det som skjedde da de var barn, men hun har gjort det vanskelig da hun aldri har så mye som 1 time å sette til siden for å snakke med han. Det syntes jeg er trist, fordi jeg tror det hadde kunne hjulpet han å få prate litt med henne. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

 

Nå har jeg ramla litt av tråden her oppe..

 

Blir han tiltrukket av barn også ?

 

Ja, det stemmer. Først fikk jeg vite dette med søsteren før jeg senere, ganske direkte, spurte han om det ikke var noe annet han kanskje burde fortelle meg. Og det var det jo. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

Lenke til kommentar

Parterapi på diskusjon.no? Thats a first....

 

Morsomt nok, så har jeg hørt at noe av det aller første man får høre når man kommer inn til terapi for slike ting, enten det er hos sexolog eller psykiater, er spørsmålet "Ja hva ser du for deg at jeg kan gjøre for deg da?".

 

...det spørsmålet stilte jeg også til Anon88, for jeg tror nemlig ikke at det går ann å eliminere tanker som er en del av ens eget tenningsmønster.

...og 800 kroner timen for å preike med sexolog som man blir anbefalt av overlege i psykiatri å preie med, og som råder en til å "forsøk å puste igjennom pikken", er bortkasta penger.

Har jeg hørt. På et forum en eller annen plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sikkert helt jævlig, men har du snakked med søstra hannes om dette ?

 

Søsteren er klar over dette (dette med tiltrekkningen til henne, ikke barn). Han fortalte henne det selv. Hun reagerte slik som de fleste sikkert ville ha reagert og var ganske sjokka. Han har ville pratet med henne om det som skjedde da de var barn, men hun har gjort det vanskelig da hun aldri har så mye som 1 time å sette til siden for å snakke med han. Det syntes jeg er trist, fordi jeg tror det hadde kunne hjulpet han å få prate litt med henne. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

 

Nå har jeg ramla litt av tråden her oppe..

 

Blir han tiltrukket av barn også ?

 

sikkert helt jævlig, men har du snakked med søstra hannes om dette ?

 

Søsteren er klar over dette (dette med tiltrekkningen til henne, ikke barn). Han fortalte henne det selv. Hun reagerte slik som de fleste sikkert ville ha reagert og var ganske sjokka. Han har ville pratet med henne om det som skjedde da de var barn, men hun har gjort det vanskelig da hun aldri har så mye som 1 time å sette til siden for å snakke med han. Det syntes jeg er trist, fordi jeg tror det hadde kunne hjulpet han å få prate litt med henne. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

 

Nå har jeg ramla litt av tråden her oppe..

 

Blir han tiltrukket av barn også ?

 

Ja, det stemmer. Først fikk jeg vite dette med søsteren før jeg senere, ganske direkte, spurte han om det ikke var noe annet han kanskje burde fortelle meg. Og det var det jo. Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

 

Vel, det er da ganske alvorlig. I og for seg, så er da bare det at han "tenner" på sin egen søster, veldig unormalt. Kan forøvrig godt skjnne at hun ikke er så keen på å snakke med han om det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen å mye syke mennesker som finnes...

 

Kom deg til helvete vekk. Hvis han fantaserer om å ha sex med sin søster og tenner på unge jenter er han forvridd og skrudd.

 

Hva faen holder du på med? Kom deg ut av forholdet, ta til deg motet og gjør deg sterk for dine barn før de får traumer av dette.

 

Bare tenk om det noen gang skulle komme ut i senere tid, at dine barns venner får vite om dette mens de går på ungdomsskolen fordi din mann kanskje har gått fra vettet og gjort noe som har fått dette ut i offentligheten.

 

Herregud, faens skada mennesker altså. Mannen er SYK. Om man har slike tanker så har man en psykisk lidelse dersom man ikke klarer å kontrollere det nok til å holde det inni seg. Og for pedofile så er problemet at de ikke klarer å la være å voldta små jenter. Det er selvkontroll det er snakk om, din mann har ikke det, for han har ikke klart å holde dette for seg selv og hindre seg selv i tenke for mye på det. Det virker som om han heller dyrker denne lysten siden han prater så mye til deg om det.

 

Faen heller, SYKE MENNESKER! Kom deg unna han, hvis ikke er du like sprø. Du burde være sterk nok til å komme deg vekk PGA dine barn og ikke fordi du selv skal få det bra! Anonym poster: 03027f8a703b1db4a47d58439982e8f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Og for pedofile så er problemet at de ikke klarer å la være å voldta små jenter.

Det er ingenting som sier at en pedofil skal missbruke/voldta en jente. De TENNER på de - det er moral/holdning til hva som er riktig og galt som styrer om de blir en overgriper eller ikke. En overgriper og en pedofil er ikke synonymt. En overgriper er en som voldtar - h*n kan være pedofil, homofil, hetro osv. Er DU en overgriper bare for at du har en seksuell legning? Nei, nettopp!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Og for pedofile så er problemet at de ikke klarer å la være å voldta små jenter.

 

Det stemmer nok ikke, selv om massemedia har skapt det inntrykket:

http://www.oblad.no/...rgrep-1.7394024

 

Jeg også flere ganger hørt pedofile hevde at de fleste som begår overgrep mot barn, IKKE er pedofile. Men at de er ganske enkelt overgripere, eller rettere sagt drittsekker.

Voldtekt handler som kjent ikke hovedsakelig om kjærlighet og sex, men om vold og tvang og dominans og andre slike negative følelser. Og det å tvinge eller overtale eller manipulere et barn til å delta i uønskede seksuelle handlinger, defineres derfor enklest som voldtekt.

 

Men det er nok riktig at det er masse "syke" mennesker der ute, for eksempel har man vorephilia, folk som tenner på tanken å bli spist eller spise andre.

Og masse annet rart: http://kinkopedia.wo...tw-paraphilias/

 

Kan jo også komme med litt kilder til påstanden om at pedofile ikke er i flertall blandt de som begår overgrep (jeg har ikke lest kildene eller søkt opp kildekritikk av disse påstandene selv, og b4uact har som formål å bidra til aksept av slike tiltrekninger).

http://www.b4uact.org/facts.htm

 

Anecdotal evidences suggests that many pedophiles and ephebophiles do not act sexually with children or adolescents, but it is not known how many do not (Hall et al., 1995; Okami & Goldberg, 1992).

A large number of studies show that a majority of child molesters are not preferentially attracted to prepubescent children or adolescents, and therefore are not pedophiles or ephebophiles (Ames & Houston, 1990; Freund, 1981; Okami & Goldberg, 1992).

Endret av VeitIkkeHva
Lenke til kommentar

Jeg tviler du vil få rette svar her, de fleste er folk fra diverse grener av Diskusjon. No , mange gamere , bil,kunst,sex, sosial, gadgets, elektronikk, biler.

ingen her som du skal høre på, du må heller gå til en profesjonell Psykolog, eller psykatrier, hva nå en det er som hjelper med sosiale problemer,

 

Og skrive dette på Diskusjon.No er som og spørre en gjeng jomfruer hvordan det er og ha sex, få dere help fra en sosial/sex ekspert

 

Det er ingen monster her det er bare sån folk er skapt og dette må fikses fort istedet for og sende dem til slaughter house,

Lenke til kommentar

Jeg føler at det i denne tråden har blitt gitt gode råd, ifra flere perspektiver.

Hovedpunktet tror jeg må være å kunne leve med seg selv, og oppleve seg komfortabel med de tanker og ønsker og fantasier som man har.

 

Nå er også situasjonen den at det er dessverre manko på støttegrupper for folk som opplever tiltrekning til mindreårige, om den tiltrekningen er vennskapelig, romantisk, eller seksuell.

 

Jeg tror at utvekslinger av forskjellige livserfaringer kunne bidratt sterkt til å "roa nerva" der, for folk som får panikk og tror at de er dårlige mennesker som kommer til å gjøre noe galt før eller siden bare fordi de har lyster og ønsker.

 

Det er faktisk ikke tilfellet, og det er ingenting med pedofile som er annerledes enn med andre mennesker.

 

Ergo: De har sine fulle sanser i behold, og kan stole fullt og fast på sin sunne fornuft, og vite at de kan skille mellom fantasi og virkelighet, og være i full kontroll over seg selv.

 

Å oppleve seksuell tiltrekning til mindreårige er ikke kriminelt, og betyr etter min mening ikke at man gjør noe galt.

Men om det oppleves som veldig negativt eller belastende, så kan man jo selvsagt snakke med noen om det og forhåpentlig få noen tips til mestring.

Lenke til kommentar

Også har vi jo 2 barn sammen. Det har jo en veldig stor betydning. Hadde vi ikke hatt de hadde jeg vært long gone av flere grunner... Anonym poster: 2d81b864f3607277d0f6b1d5a42008ac

 

At dere har barn sammen gjør jo ting ekstra vanskelig. Jeg mener at man i slike situasjoner må tenke på barnets beste. Siden dere ikke er gift (?) har mannen null rettigheter når det gjelder samvær med barna. Kanskje du burde avslutte forholdet og be han holde seg unna barna/flytte?

 

At han er pedofil lover ikke spesielt godt for barna deres. De fleste overgrep skjer i nære relasjoner. At han er ærlig med deg om situasjonen vil jeg si er et pluss, men det er barna dine dere gambler med her.

 

Hvis han er villig til å ha sex med sin egen søster så har han jo ikke sperrer for å ha sex med nære familiemedlemmer. Vil han klare å holde seg unna datteren eller sønnen deres?

 

Igjen. Tenk på barnas beste. Det er du som har eneansvar for barna. Hvis kjæresten din forgriper seg på dem så er det noe de må leve med resten av livet. Det må du og. Du vil muligens også kunne bli medskyldig siden han har fortalt deg om sine tanker. Er du villig til å ta den sjansen på vegne av barna deres?

 

Du skriver at du ville vært "long gone" om det ikke hadde vært for at han er barnas far. Barn klarer å vokse opp uten en biologisk far. Det skjer hver eneste dag. Tallet på barn som klarer å vokse opp med en far som forgriper seg er nok vesentlig mindre.

 

Uansett utfall så håper jeg dere får det bra.

 

TL;DR: Cut and run!

Endret av ryback
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...