radiohodet Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 Er fryktelig gode når de får en bra motor og en lisens å jobbe med som Mask of The Betrayer og New Vegas. Eh... de to motorene er jo to av de dårligste spillmotorene i historien. Onyxmotoren som de brukte til Dungeon Siege 3 virker jo mye bedre, men den gang var det jo spillet som led.....
Godsaker Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 (endret) Eh... de to motorene er jo to av de dårligste spillmotorene i historien. Onyxmotoren som de brukte til Dungeon Siege 3 virker jo mye bedre, men den gang var det jo spillet som led..... Rolig nå! FNV-motoren trenger ikke kommenteres, men MotB vil jeg ikke høre en vondt ord om! (Såfremt det ikke er klaging på spirit-meter da... Eller på hvor gigantiske alle mods og slikt er i nwn2 kontra nwn1.) Endret 12. september 2012 av Godsaker
radiohodet Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 (endret) Neverwinter Nights 2-motoren er en av de mest uoptimaliserte motorene i historien, om ikke den mest uoptimaliserte av dem alle. Det tok mange år med patcher og nyere hardware(!) for å gjøre det spillbart. Det gjorde at ingen klarte å kjøre noen som helst persistant worlds, som var grunnen til at eneren holdt det gående så lenge. Enorme filer som måtte lastes ned av klienten hjalp heller ikke. Når man lagde områder kunne man kun lage 2-3 forskjellige type trær, hvis ikke knela spillet. Toolsettet brukte så mye ram at man måtte lagre hvert minutt fordi den kom til å kræsje minst en gang i halvtimen og PCen ble totalt sirup slik at man nesten ikke kunne jobbe i det hele tatt. For å ikke snakke om at man nesten ikke kunne ha noen placeables i verdenen fordi det også ville knele absolutt alt, men i stedet måtte gjøre noen triks for å lure spilleren. Ah, those were the days. Ufattelig mange triks man måtte ta i bruk for å kunne lage og spille noe som helst. Savner ikke akkurat det..... Endret 12. september 2012 av radiohodet
Godsaker Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 Bryr meg vel ikke om persistent worlds, jeg. Motoren funket greit nok for MotB, såvidt jeg husker. Og det holder for meg! Nesten så jeg må reinstallere nwn2 for den nå...
Godsaker Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 + <!--. X . X X I T X --> <!-- In time, waves washing against the fingers of Geiran's Grasp will call them back into the sea. The difference between you and the sea is that the sea does not stop. --> For noen frekkasfolk.
radiohodet Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 Obsidian opprettet tydeligvis en Kickstarterprofil i August. http://www.kickstarter.com/profile/obsidian Obsidian Entertainment is a game development studio located in Irvine, CA. We were founded in 2003 with many former Black Isle Studios employees dedicated to producing high-quality role-playing games. We're most known for games like Star Wars: Knights of the Old Republic II, Neverwinter Nights 2, and Fallout: New Vegas. Prior to Obsidian, each of the owners worked for Black Isle Studios as production, design, management, and programming staff, having worked on the Baldur's Gate, Icewind Dale, and Planescape: Torment series. We loved working on those games, and feel there's a real nostalgia for them, and we're looking to you for help to bring them back! Regner nesten med det er Kickstarter som igjen skal redde oss nå. 1
K_M_K Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity
Kharan Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 Støttet Obsidian med 35 dollahs. "Shut up and take my money!"
Xandathrii Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 (endret) Mens jeg så kickstarter videoen dems, gikk støtten opp 10k dollars Blir nok mål for disse gutta! Endret 14. september 2012 av Xandathrii
Licht Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 Klareste "Shut up and take my money" på veldig lenge - for øvrig 262 000 dollar i skrivande stund!
Kharan Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 I snitt har de fått inn over 10% av pengemålet - per time! Det er ganske så imponerende og antyder at folk virkelig vil ha et nytt storspill i RPG-sjangeren.
Kakebakelate Skrevet 14. september 2012 Skrevet 14. september 2012 (endret) Oi, må nok for første gang støtte et prosjekt. Edit: Ser ut som de kommer til å klare målet veldig greit ja, ligger jo på en 420,848 $ akkurat nå. Endret 14. september 2012 av Runarbs
Licht Skrevet 15. september 2012 Skrevet 15. september 2012 I løpet av natten har dei klatra til over 750 000 - dei har sikkert nokre stretch goals i tankane alt.
Kharan Skrevet 15. september 2012 Skrevet 15. september 2012 Fortsetter det i samme tempoet har de 30x funding i løpet av en måned. Men ja, regner med de har noen gode stretch goals på lager
Licht Skrevet 15. september 2012 Skrevet 15. september 2012 Dei er nesten oppe i $1,1m allereie - snakk om berre 25 000 no. Trur dei kan klare målet før midnatt med litt flaks.
Godsaker Skrevet 15. september 2012 Skrevet 15. september 2012 $1,14m nå, går litt tregere da så de får dra noen stretch goals ut av lomma snart for å opprettholde farta. Frister å øke bidraget også, men har ikke råd til slik luksus!
Deluze Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 $1.20m nå og strech goals har kommet. We are excited to announce the first stretch goals for Project Eternity! 1.1 million, Base Goal – Achieved! Base game includes three races, five classes, and five companions. We have ideas for these, but we want to hear your opinions on what you'd like to see. Stay tuned to Kickstarter, our website, and our forums to join in on the conversation. 1.4 million, New Playable Race, Class, and Companion! Expands your options for character creation and adds a companion of the new class. 1.6 million, a Mac Version of Project Eternity and The Story Grows! We've listened and we’ll make a Mac version of the game at this tier. We're also going to add a new major storyline along with new quests, locations, NPCs, and unique loot (special histories everyone?). 1.8 million, New Playable Race, Class, and Companion! The options grow for your main character and the roster of your motley crew expands with the addition of a new companion from the selected class. 2.0 million, Player House! Get your own house in the game that you can customize, store equipment in, and where your companions hang out, or, as the elves say, "chillax". 2.2 million, a new Region, a new Faction and another new Companion! And, dare we say it... ? LINUX! Great news, everyone! For the Tarball Knights of Gzippia out there, we'll be adding Linux support! Also, the world of Project Eternity grows in a major way with the inclusion of a whole new faction and the territory it holds. This adds new NPCs, quests, magic items, and hours of gameplay. And yes, you got it, another companion. 2.4 million and beyond! Coming Soon! We've been listening to your feedback, and have the following announcements: DRM Free: We are looking into it! Please check back for updates. Digital Only Tiers are coming! PayPal is coming asap. Please be patient! New $5k Tier. We are looking into a new $5k tier since it sold out so quickly! We are looking into equivalent alternatives. Thank you fans! Obsidian -Deluze
Akrabra Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 Burde vel egentlig gi til et slikt prosjekt. Obisdian er en trofast og utrolig spennende utvikler.
Kakebakelate Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 Hvis vi snakker 2,2 millioner. Da hadde jeg virkelig blitt lykkelig,
Kharan Skrevet 16. september 2012 Skrevet 16. september 2012 Tviler ikke på at dette prosjektet når både 2 og 3 millioner etter hvert. Er ganske mange som vokste opp med Baldur's Gate og Planescape: Torment som siden har fått jobb, inntekt og gjerne vil ha litt mer av godsaker fra gamle dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå