Gå til innhold

God Tv-Serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har du ikke sett Prison Break? Skulle faen meg ønske jeg var deg.

 

Det er det beste serien som er lagd noen sinne, jeg lover deg. Sesong er helt sinnsykt spennende.

 

Han sa ikkje han ikkje hadde sitt Prison Break, han sa bare serien han hadde sett og likt, er ikkje alle som er like stor fan av prison break.

 

Selv synes eg berre den første sesongen var spesielt god, sesong 2 var heilt grei. Etter sesong 2 falt det ein del...

 

Viss det er spennings serie du er på jakt etter, ville eg heller sett 24.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Hvis du liker overnaturlige ting altså Sci-Fi så har jeg en god del å anbefale:

 

Legend of the Seeker (Veldig likt Merlin + bra damer)

Fringe

Revolution

Grimm (dårlig kopi av Supernatural, men verdt å se)

Falling Skies

V

Firefly

Farscape

Stargate (beste er SG1, så Atlantis og så Universe)

Angel (Noe ala Supernatural)

Buffy (Noe ala Supernatural)

Sanctuary (Noe ala Supernatural)

Terra Nova

Spartacus (veldig bra serie)

 

Andre bra serier er:

 

Breaking Bad (litt tregt i starten, men blir veldig veldig bra)

 

Mitt tips er å se de første 2 episodene og så ser du om du liker serien. :)

Endret av Dammed
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Criminal Minds. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg elsker den serien...

Downton Abbey er en fantastisk serie! Den er både morsom, historisk korrekt, flotte skuespillere og spennende og dramatisk. Passer til og med til folk som ikke liker den typen serier!

De beste komiseriene: Community, New Girl. Jeg dør av latter etter hver episode!

Smash! er veldig bra! Musikalsk drama. De første sesongene av Glee er ikke til å gå glipp av. Hawaii Five-0 er veldig bra, også Misfits! Misfits er utrolig morsom, og selvom den høres litt spesiell ut kommer du til å bli forelsket. Mad Men og Flight of the Conchords er også suverene. Awkward og Doctor Who. Girls, Chuck og The Middle.

Jeg kommer ikke på flere nå, men det er bare å lete. Søk på de beste tvseriene i 2011 på google, og du får opp massevis av serier som er verdt å se! Håper jeg hjalp litt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du ikke sett Prison Break? Skulle faen meg ønske jeg var deg.

 

Det er det beste serien som er lagd noen sinne, jeg lover deg. Sesong er helt sinnsykt spennende.

 

Dog er den ikke lik bra i 2012 som i 2005. Oppløsningen suger, og serien får ikke seerne til å tenke seg til ting, alt er på en måte veldig åpenlyst. Men den er fortsatt en must, ekstremt bra handling og dyktige skuespillere. Synd at det bare var en bra sessong, dog fantastisk. De andre lagde de bare for pengeinnsamlingen, rævva handlig de siste 3.

 

Men til syvende og sist: Sessong 1 MÅ ses.

 

E

 

Spartacus minner veldig om GoT, til tross for at den ikke er like utberedt på så mange forskjellige stadier.

Lenke til kommentar

Har du ikke sett Prison Break? Skulle faen meg ønske jeg var deg.

 

Det er det beste serien som er lagd noen sinne, jeg lover deg. Sesong er helt sinnsykt spennende.

 

Dog er den ikke lik bra i 2012 som i 2005. Oppløsningen suger, og serien får ikke seerne til å tenke seg til ting, alt er på en måte veldig åpenlyst. Men den er fortsatt en must, ekstremt bra handling og dyktige skuespillere. Synd at det bare var en bra sessong, dog fantastisk. De andre lagde de bare for pengeinnsamlingen, rævva handlig de siste 3.

 

Men til syvende og sist: Sessong 1 MÅ ses.

 

E

 

Spartacus minner veldig om GoT, til tross for at den ikke er like utberedt på så mange forskjellige stadier.

 

Ja, jeg kan si meg enig i det. Sesong 1 er helt klart et must, den er så sinnsykt bra, alt sammen er plottet sammen på det beste. De tre andre blir dårligere og dårligere, kun for pengenes skyld tipper jeg.

Lenke til kommentar

Har du ikke sett Prison Break? Skulle faen meg ønske jeg var deg.

 

Det er det beste serien som er lagd noen sinne, jeg lover deg. Sesong er helt sinnsykt spennende.

 

Dog er den ikke lik bra i 2012 som i 2005. Oppløsningen suger, og serien får ikke seerne til å tenke seg til ting, alt er på en måte veldig åpenlyst. Men den er fortsatt en must, ekstremt bra handling og dyktige skuespillere. Synd at det bare var en bra sessong, dog fantastisk. De andre lagde de bare for pengeinnsamlingen, rævva handlig de siste 3.

 

Men til syvende og sist: Sessong 1 MÅ ses.

 

E

 

Spartacus minner veldig om GoT, til tross for at den ikke er like utberedt på så mange forskjellige stadier.

 

Ja, jeg kan si meg enig i det. Sesong 1 er helt klart et must, den er så sinnsykt bra, alt sammen er plottet sammen på det beste. De tre andre blir dårligere og dårligere, kun for pengenes skyld tipper jeg.

 

Hadde det vært en "like" knapp her nå hadde jeg trykket på den :)

Lenke til kommentar

Siden du likte Smallville bør du absolutt få med deg Arrow. Kort sagt er det (litt løst) basert på Green Arrow, men har ingenting med Smallville å gjøre. Det føles mye mer som en Green Arrow Begins, for å si det sånn. Hittil har bare første episode kommet i USA, men allerede nå er flere kjente fjes fra DC bekreftet å dukke opp. Selv i første episode fikk vi sterke hint til flere andre. Det sier jo sitt at eks-dama til Oliver er Laurel Lance. Det fulle navnet i tegneseriene er Dinah Laurel Lance, men hun er kanskje best kjent som Black Canary... ;) Videre har han nå en yngre søster, noe han ikke har i tegneseriene. Hun som spiller søsteren har hintet en del om at hun har trent en del med pil og bue, så jeg blir ikke overrasket om hun dukker opp som Speedy etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...