Gå til innhold

God Tv-Serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du likte Smallville bør du absolutt få med deg Arrow. Kort sagt er det (litt løst) basert på Green Arrow, men har ingenting med Smallville å gjøre. Det føles mye mer som en Green Arrow Begins, for å si det sånn. Hittil har bare første episode kommet i USA, men allerede nå er flere kjente fjes fra DC bekreftet å dukke opp. Selv i første episode fikk vi sterke hint til flere andre. Det sier jo sitt at eks-dama til Oliver er Laurel Lance. Det fulle navnet i tegneseriene er Dinah Laurel Lance, men hun er kanskje best kjent som Black Canary... ;) Videre har han nå en yngre søster, noe han ikke har i tegneseriene. Hun som spiller søsteren har hintet en del om at hun har trent en del med pil og bue, så jeg blir ikke overrasket om hun dukker opp som Speedy etterhvert. :)

 

Oppdaterer denne litt:

 

"The DC Comics adaptation was a quick success for The CW, earning 4.02 million total viewers and a demo rating of 1.3 -- the network's best debut since The Vampire Diaries in 2009. In its second week, it held that same rating, which is impressive given most series have a second week drop off."

 

(kilde: ign.com)

 

Det er ikke bare jeg som synes Arrow er en meget bra serie. Seertallene taler for sitt, og første sesong er utvidet til en full sesong med 22 episoder. Mycket bra. :)

 

Ellers har vi jo Once upon a time, så klart. Første sesong var bra, men kanskje ikke det helt beste. Men andre sesong til nå har vært noe av det beste jeg har sett siden den første sesongen av Supernatural, og det sier jo sitt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...