Gå til innhold

Command & Conquer får enspillerdel likevel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde selv også mye moro med Generals. Kommer nok til å sjekke ut dette dersom det blir campaign. Men kommer til å droppe multiplayer og er fortsatt veldig skeptisk til såkalte "free2play"modellen. Hvordan dette skal bli noe annet enn den samme bajsen som på andre plattformer gjenstår å se.

Lenke til kommentar

For meg var det alltid Generals som var tull serien med rent RTS multiplayer fokus.

 

EA mistet all respekten (det var dog ikke mye) jeg hadde igjen da de sa "Red Alert is the clown of the series, so we do whatever we want with it" og innførte dermed sirkusbjørner i sirkus kanoner og japanske 14 år gamle jenter med jetpacks...

 

Men jeg er evig naiv og jeg håper dette blir et konge MP spill som Generals var. Grafikken ser helt konge ut, virker som det er mye av de gamle unitsne og construction fungerer på samme måte. Det var allerede fra før av lazers i Generals så om de inkluderer noen Mirage tanks fra Red alert og feks Banshees fra Tiberian Sun så er ikke det noe negativt for meg.

 

Det viktiste er at Spill Opplevelsen er det samme som det gamle Generals. Og det virker det som det vil bli :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

"Nei, det er noe vi selvfølgelig har forstått er viktig for folk, forteller Gibeau til Polygon."

 

Dette er i seg selv et varsel for min del om IKKE å kjøpe spillet.

EA har rett og slett ødelagt en haug med spill ved å se kun på mulig inntjening via ukritiske (mer eller mindre) førstegangsspillere, og gir "beng" i både dybde og gameplay.

 

Videre er jeg blitt mistenksom overfor "konsollifiseringen". Selvfølgelig bør spill ikke være forbeholdt PC'er, men tilpassning til konsoll gjør ofte den grafiske delen til "crap".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...