Gå til innhold

Ser følgende oppsett greit ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har et greit oppsett der, det skal nok være relativt stille det.

 

Jeg har bare to komponenter jeg har mye å si på, det er kabinett og SSD. SSDen er laget av OCZ, som er godt kjent for å ikke ha særlig stabile eller "levedyktige" SSDen, men av en eller annen grunn går svært mange etter dem. Min anbefaling er å kjøpe en Samsung 830, den er omtrentlig like rask og dønn stabil. Hvor rask en SSD er merker du lite av, de er så raske at du bare kan se forskjellen med tester uansett.

 

NZXT H2 er mer eller mindre en billig kopi av Fractal Design Define R3, men klarer ikke matche den på noe. Nå har også Fractal kommet ut med et Define R4, som tar bort et av de få minusene R3 hadde, noe bare gjør Define serien til et enda bedre kjøp enn H2. Define R4 er langt mer solid og har bedre kjøling samt langt bedre lyddemping.

 

PCen kan jo godt kjøres på under 250W, men det er ikke så verst pris på den der strømforsyninga heller da. Eneste minuset er at den ikke er modulær. En modulær strømforsyning er en strømforsyning du kan ta av kablene på. Det å ikke ha en modulær strømforsyning betyr at du må klare å gjemme alle kablene et eller annet sted i kabinettet, noe som er vanskelig år det er så mange av dem som på en 750W. Men jag har da klart å gjemme alle til min 950W, men kabinettet mitt er også langt større.

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemelding!

Skal alltid klare å skjule kablene fra PSU, når det gjelder hdd og kabinett har jeg endret dette.

 

Det jeg lurer på er om jeg virkelig har behov for GPUen, er det noen som har forslag til en billigere og mye for pengene GPU? noe annet som kan endres i oppsettet?

Lenke til kommentar

Er jo ikke slik at du trenger all verdens kraft, men HD 7750 er liksom det som er grsen for for hva jeg ville kjøpt, enten HD 7750 eller integrert skjermkort. Går du for noe billigere enn HD 7750 for du vanligvis veldig lite for penga dine.

 

Nå bråker jo ikke HD 7750 kort så mye heller da, det er et av de korta som bråker minst av alle grafikkort, så du kan jo spare litt inn på å kjøpe et med vifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...