Gå til innhold

Overbevise moren min til å dra på TG...


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 14 år og ønsker å dra på TG13.

Moren min er ikke så glad for dette, hun mener jeg bør vente noen år.

Hun mener at det er et u-sosialt event langt unna (Jeg bor i Bærum), når vi har hytte 1 time unna Hamar.

Jeg har lyst til å dra dit med klanen min, og noen venner av meg...

 

Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal "overbevise" henne om at jeg bør få dra.

Så jeg håper at dere som leser kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal være med i noen konkurranser kan du jo fortelle henne at du har muligheten til å vinne ganske sweete premier. Og hvis resten av vennene dine får lov er jo det også et argument i seg selv. Det virker som hun ikke vet så mye om hva som foregår der hvis det er sånn hun beskriver det, så det kan sikkert være lurt å opplyse henne litt :)

Lenke til kommentar

Hvis du skal være med i noen konkurranser kan du jo fortelle henne at du har muligheten til å vinne ganske sweete premier. Og hvis resten av vennene dine får lov er jo det også et argument i seg selv. Det virker som hun ikke vet så mye om hva som foregår der hvis det er sånn hun beskriver det, så det kan sikkert være lurt å opplyse henne litt :)

Jeg er hennes første barn så hun har alltid vært litt overbeskyttende, men dette har vært drømmen min i mange år nå, og nå vil jeg virkelig dra :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

TG har meget profesjonelle folk, som har arrangert dette i mange år.

Jeg ville prøvd å få tak nummeret til en kontaktperson i TG, og lat hun få stille sine spørsmål direkte til de.

Meget sikkert på at de kan berolige henne, og argumentere for at dette faktisk er ett meget trygt miljø, og ikke minst veldig sosialt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...