Gintoki Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Ser etter flere folk å spelle med på den serveren siden jeg så og si er en fersking på GW Har for øyeblikket 1 hunter i lvl 10 og en nystartet warrior i lvl 2 (Begge er charr) Har alerede en kompis på den serveren, men er ikke ofte han er på.
Endeby Skrevet 14. oktober 2012 Skrevet 14. oktober 2012 Ser etter flere folk å spelle med på den serveren siden jeg så og si er en fersking på GW Har for øyeblikket 1 hunter i lvl 10 og en nystartet warrior i lvl 2 (Begge er charr) Har alerede en kompis på den serveren, men er ikke ofte han er på. Andeb.6905 Har en del low-level characters. RImelig casual når det gjelder Guild Wars 2, men du kommer nok til å se meg online i blant
Gintoki Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Skrevet 14. oktober 2012 Ser etter flere folk å spelle med på den serveren siden jeg så og si er en fersking på GW Har for øyeblikket 1 hunter i lvl 10 og en nystartet warrior i lvl 2 (Begge er charr) Har alerede en kompis på den serveren, men er ikke ofte han er på. Andeb.6905 Har en del low-level characters. RImelig casual når det gjelder Guild Wars 2, men du kommer nok til å se meg online i blant Er ganske casual selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå