MR SPEED Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Syns de burde komme tilbake med den klassiske start menyen som var i XP og Vista, den i w7 suger hardt, men man må bruke den, med mindre man gidder å styre med diverse skins eller hva det heter, noe jeg ikke har tenkt å bruke tid på. Startmenyen kommer kanskje tilbake (!)Microsoft vurderer endringen fortløpende.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Syns de burde komme tilbake med den klassiske start menyen som var i XP og Vista, den i w7 suger hardt, men man må bruke den, med mindre man gidder å styre med diverse skins eller hva det heter, noe jeg ikke har tenkt å bruke tid på. Enig, jeg liker Vistas mye mer enn den i 7.
meg0709 Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Takk, jeg veit. Men tja, den var jo både i xp og w98/95 også, sikkert i noen andre også.
MR SPEED Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 (endret) Blei du sur nå? Fordi jeg klarer ikke å finne frem, like fort og lettvint som jeg gjorde på Win7. Men trossalt så er jeg stortsett fornøyd med Win8. Men igjen, vil ha et lettere og mer systematisk system som finner fram det jeg leter etter. Vet ikke det hjelper, ALLE med Win8 see down load start meny til Win 8 her gratis Det lovar bra, vil ikkje tru du kjem til å lengte tilbake til Windows Steam katalogen for Linux vert no berre større og større, og håpar at CS:GO vert ein tittel i den katalogen om ikkje altfor lenge... Det er jo planen at alle spela skal eksistere til Linux, i og med at valve satsar på Linux istaden for Windows no Takk Microsoft for å innføre at nesten alle spel må inn i Windows market! Microsoft elsker penger, Win8 og Microsoft minner for mye om ( Apple ) da og ( ipad ) Åja, så tv'en hadde ikkje 1080p? Trudde du var sikker på at den hadde støytte... men men, då forklarar jo det saken. Hugsar då eg konfirmerte meg, brukte alle pengane på overprisa skjitt av ein bærbar Acer PC... kom til og med med Vista skjitet, det var vel rundt den tid Vista var akkurat kome ut... På vidaregåande så har dei betre PC'ar, litt iallefall, er det ikkje slik at når vidaregåande ein plass har hatt pc'ane i 3år, så vert dei seld til ungdomskulane? Der ein av syskene mine går på vidaregåande, har dei Latitude E5430 med oppgradert skjermkort til 1920*1080, 6GB RAM og prosessor på ca. 3.2GHz + SSD... Sjølv fekk eg ikkje Skule PC då eg gjekk på vidaregåande, i og med at eg gjekk på IKT... Som da jeg gikk på skolen ikke hadde vi data der bare papir og blyant, den luksus fikk jeg ikke Endret 20. april 2013 av jokingnutria
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Vet ikke det hjelper, ALLE med Win8 see down load start meny til Win 8 her gratis Står over, ellers takk. Klarer meg supert med Metro på det meste.
WhatWorld Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 (endret) Hehe, fine den Kabom Altså, windows 8 er kanskje praktisk om ein har touch skjerm, men ellers er det ikkje, mykje som er flytta på og delt opp i endå fleire kategoriar, så må leite lenge etter kva microsoft har definert det som... Då har eg sett ferdig Hemlock Grove, må sei at serien vart betre og betre etter 2, 3 episode... til vanleg så likar eg ikkje type seriar med vampyrar og varulvar og slikt, men dette falt faktisk i smak Eg anbefalar dykk å prøve å sjå nokre episodar iallefall, men som sagt så står eg på at det ikkje er ein "must watch", men er verd å sjå Syns de burde komme tilbake med den klassiske start menyen som var i XP og Vista, den i w7 suger hardt, men man må bruke den, med mindre man gidder å styre med diverse skins eller hva det heter, noe jeg ikke har tenkt å bruke tid på. Den kjem kanskje tilbake i windows blue.. @JKN: Nei på din tid så var det jo fortsatt skjeldan at privat personar hadde eigen pc i heimen. Endret 20. april 2013 av WhatWorld
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Blei du sur nå? Fordi jeg klarer ikke å finne frem, like fort og lettvint som jeg gjorde på Win7. Men trossalt så er jeg stortsett fornøyd med Win8. Men igjen, vil ha et lettere og mer systematisk system som finner fram det jeg leter etter. Windows 8 suger så jævelig iforhold til Windows Vista/7 når det kommer til å ha det systematisk. Metro designet er alt annet enn systematisk.
meg0709 Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Den kjem kanskje tilbake i windows blue.. Som påpekt før og som jeg også leste for en dag elelr 2 siden, ja takk, jeg vet.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Har ingen planer om å skifte over til Windows 8 bare fordi startmenyen kommer tilbake, jeg venter heller på Windows 9.
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 (endret) edit: glitch i videoen? o.O Endret 20. april 2013 av Slettet+412
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Hvorfor uploader du, for så å fjerne videoene i etterkant? Blir så forvirret..
MR SPEED Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 WhatWorld: Husker jeg kjøpte VS fikk en brukt pc en RÆVA dritt pc lol med win95, men trur det var slutten av win95 da lånte jeg ca 10.000 til 15000.kr kjøpte en mye bedre pc med hjelp fra pc venner da. da husker oxo så litt av win 3,1 da
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 (endret) Hvorfor uploader du, for så å fjerne videoene i etterkant? Blir så forvirret.. Nei, så hva jeg hadde gjort feil! Kommer opp øyeblikk. http://www.youtube.com/watch?v=h3ZVBLd8Hs8 Si hva dere synes om kvaliteten. :3 Endret 20. april 2013 av Slettet+412
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 (endret) Si hva dere synes om kvaliteten. :3 Føler det er litt framedrops her og der. Endret 20. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 (endret) Føler det er litt framedrops her og der. Er ikke framedrops, har sett på FPS'en og den lå på en fin 30. Jeg følte også det i begynnelsen men det var visst spillet selv. Når PCSX2 framedropper så lager den en merkelig lyd. Det gjorde den ikke her. Kommer med en video til du kan ta en titt på. http://www.youtube.com/watch?v=FUKxRZtvKnM&feature=youtu.be En eneste framedrop, og det var bare i begynnelsen. Den er umulig å bli kvitt, selv på min OP rigg så kommer den, men kun når jeg recorder. Før kom den uansett, verken om jeg recorda eller ei. Endret 20. april 2013 av Slettet+412
MR SPEED Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Wei Sheng Chu, fra Kina, satte inn hele 2009 nåler i hodeskallen sin, noe som ga verdensrekord!
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 (endret) http://youtu.be/h3ZVBLd8Hs8 http://youtu.be/FUKxRZtvKnM Sånn, laget noen thumbnails til dem også. Dere kan dessverre ikke se dem enda ettersom at dem må få en stund til å oppdatere. Slik ser dem ut værtfall: http://www.youtube.com/watch?v=2WQAl5nJWHs&list=WL6QbS_DaMnVSt-KG76VFyDOoSDIH5xLk9 Du burde se denne her, joking. Endret 20. april 2013 av Slettet+412
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. april 2013 Skrevet 20. april 2013 Hvilket "Team" er du med på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå