Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg syns AUG A3, G36C og AKS-74u funker ganske greit :p

Gå og kjøpe deg en Atombombe, så planter du den mitt i spillet :tease: da er game over for alle sammen. Lykke til da husk og løpe da Endret av jokingnutria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er favorittene dine av spill alle spill da, mine er doom spilla resident evil mario alle der bioshock half life halo spilla duke nukem 3d lego spill quake StarCraft brood war :green:

Skrevet

Åja... Hadde helt glemt den... Var så lei Kabom, men Børre var brukt, så da tok jeg 3 R'er...

Og nå har jeg samme brukeren som jeg started med

Hvem andre navn hadde du på itavisen ikke her, husker att er 2 kranglet så busta føk
Skrevet

På itavisen var det vel bare Salat

Vet det, er noe med data gjøre etter annet ikke sikkert det er deg da, husker en som sluttet skrive der er papsen eller hva han heter da
Skrevet

M16/AEK

M4A1/ACW-R

M27 IAR

M417/M40A5

Det er og blir mine favoritt våpen. ene og alene fordi de er best IMO.

Ville heller brukt m39, den er mer presis enn m417 selv om den har 10 fler skudd så hjelper det mindre om man bommer på alt mulig.

ACW-R suger hardt egentlig, aldri sett den erteskyteren der noe effektiv.

Eneste jeg bruker er m16,m4a1, litt div på support våpen og sniper er tja, litt div.

Men jeg spiller engineer store deler av tiden jeg spiller, en del medic, men lite support og sniper.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Ser ut som alt arbeidet jeg har gjort til nå er bra. Veiledning tok vist mindre enn 30 min. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...