Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Hva er vitsen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Nja, jo jo..

Men, men.. Tar kvelden jeg, veldig tidlig..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Mhm, må ha en skikkelig døygnrytme så..

Gjest Slettet+412
Skrevet

Jævlig varmt gitt... Max temp er 77C under BF3 + recording med Dxtory og value'n ligger på 65-73C.

Jeg vet ikke om jeg burde ha den slikt stortsett lenger?

Gjest Slettet+412
Skrevet

Det er ikke jeg er redd, jeg er bare veldig usikker på om det er greit for en 6-kjerner? :3

Skrevet

Om alle slike stoler er "vippe bare" så skal jeg skaffe meg en så fort som mulig^^

Men åssen er den blå når man lener seg bakover?

For vil ikke ha en stol som går inn i ryggen sm den ser ut til å gjøre.

For som du ser her, så er den nåværende stolen min ganske behagelig i rygg fasongen

https://www.dropbox....%2018.04.31.jpg

Tja, jeg lener meg ikke så mye tilbake, men jeg føler ikke noe ubehag, og den blå stolen er nok mer riktig ergonomisk, er derfor den "kulen inn i ryggen" er der.

Men de har jo sikkert en model utstilt?

Er jo bare å prøve sitte da.

Gjest Slettet+412
Skrevet

En 6-kjerner prosessor med TDP på 130 watt burde klare litt varme uten problemer.

Det var alt jeg ville vite, takk skal du ha Aleksander! :)

Gjest Slettet+412
Skrevet

Går fint så langt. Den når ikke 80C. Max jeg har sett så langt er 77C men den ligger mest på 65-73C.

Skrevet (endret)

Tror ikke det skal være noe stress. Det er en varm CPU. Må ikke din CPU ha latterlige mengder med volt?

Og, du er sikker på at kjølepastaen er riktig lagt på, og ikke er for mye? ;) Kan fort hente 5 grader på det, om du har bare klint på masse.

Endret av ChillZoNe
Gjest Slettet+412
Skrevet

Tror ikke det skal være noe stress. Det er en varm CPU. Må ikke din CPU ha latterlige mengder med volt?

Og, du er sikker på at kjølepastaen er riktig lagt på, og ikke er for mye? ;) Kan fort hente 5 grader på det, om du har bare klint på masse.

Jo, uheldig med brikken. Kjølepastaen er riktig pålagt, ikke for lite og ikke for mye.

Skrevet

Yeah pakken er sent fra HiFi klubben, :green: :green: gleder meg og teste ARGON HA1 hodetelefonforsterker da. Men må spare til 3 ting da 1 ps4 :green:.... 2 en rååå spille pc :green:..3 DENON AH-D7100 Hodetelefon :green:fra HiFi klubben, veldig stiv pris da :hm:

AH-D7100 er Denons flaggskip – en kompromissløs high-end lukket hodetelefon med utførelse, teknologi og lydkvalitet på enestående nivå. Ekte høyglanspolert mahogni og ultrarent kobber er med på å gi deg en uforglemmelig totalopplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...