Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

God dag folkens! :new_woot:

Skrevet

Uff da, kommer hjem fra jobb og finner en liten plaskedam under det ene akvariet, 30-40 liter som har rent ned på gulvet, glad det var i kjellerstua og ikke i stuen hvor det ikke er lenge siden ble lagt parkett.

Gjest Slettet+412
Skrevet

God kveld.

Da har dagen gått i grundig formatering. Ble skikkelig irritert når jeg kom hjem til en PC med Win8 som ikke ville få start på Win8. Kom bare til "login" før den streiket. Har nå gått tilbake til gode gamle Win7. Grunnen er vell at updatene til Win8 køddet til mindre andre formatering for en merkelig grunn... Jaja, godt å bli kvitt "metro" for en stund. Vender tilbake forhåpentligvis når jeg har fått oppgraderingen. :)

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Noen som kan anbefale en bra Bluray spiller for PC?

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Hvorfor skal du ha det?

Gjest Slettet+412
Skrevet

Herlig med Win7 igjen, gitt. Merkelig at Security Essentials icon'et forsvant fra taskbaren... :hmm:

Skrevet

Hvis du har lagt det inn så ligger det der på høyre siden eller på den pila om peker oppover.

Jeg skal knuse mitt cd-rom når jeg får tak i et billig som bruker USB. Blir så mye finere uten CD-rom i PCen. Men det blir mer å ha på skrivebordet, pluss en ekstra ledning.

Hvorfor ikke bare gi den bort hvis noen trenger en?

Gjest Slettet+412
Skrevet

Hvis du har lagt det inn så ligger det der på høyre siden eller på den pila om peker oppover.

Den gjør dessverre ikke det. Men men, gjør ikke noe så lenge den beskytter og fungerer, da er det helt ok.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Blir vell snart å bestille oppgraderingen. :3

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Hvorfor skal du ha det?

Nei, hva skal man vel bruke en Bluray spiller til? Vi har mange bluray filmer hjemme, derfor jeg vil ha en til å spille av filmer på PC'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...