Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Onboard" blir ikke så feil, men

Finnes det noe begrep på grafikk som er innebygget i prosessoren, (f.eks. intel hd 4000)?

Kan man kalle det "onboard"

Integrert GPU.

Er mer riktig, selv forkorter jeg ofte til iGPU :)

Skrevet

Jeg bestod teori prøven på første forsøk for noen år siden, brukte 18min, hadde dog 5 av 7 feil, men hadde jo ikke lest i den boka jeg kjøpte heller, så det var jo 200-250 bortkasta kroner, haha.

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

De fleste bruker integrert GPU/skjermkort eller iGPU, men har sett noen morsomme varianter.

Skrevet

IPhone 5S :dribble:

Er spent på fingeravtrykkleseren jeg. Kommer nok på ønskelista til jul, på tide å pensjonere min snart 4 år gamle 3GS :p Synd at den ikke får NFC, men jaja, nå orker jeg ikke vente til iPhone 6 heller :hm:

Skrevet

IPhone 5S :dribble:

Er spent på fingeravtrykkleseren jeg. Kommer nok på ønskelista til jul, på tide å pensjonere min snart 4 år gamle 3GS :p Synd at den ikke får NFC, men jaja, nå orker jeg ikke vente til iPhone 6 heller :hm:

Det er større utvalg av smarttelefoner med operativsystem som er basert på Android 4.2 eller nyere, som er kort sagt bedre enn den nåværende iPhone 5,i alle fall.

Skrevet

Jeg bestod teori prøven på første forsøk for noen år siden, brukte 18min, hadde dog 5 av 7 feil, men hadde jo ikke lest i den boka jeg kjøpte heller, så det var jo 200-250 bortkasta kroner, haha.

Jeg har heller ikke åpnet den teoriboken jeg kjøpte, så var egentlig bortkastet penger her også. :p

Skrevet

Men jeg var og er udugelig og en slapp faen og far min visste at jeg ikke hadde lest noe så han mer eller mindre tvang meg til å ta den prøva, men jeg bestod på første forsøk, så liksom ikke problemet, erhm. :p

Tror neppe det egentlig gikk den veien han så for seg, haha.

Skrevet

Det er større utvalg av smarttelefoner med operativsystem som er basert på Android 4.2 eller nyere, som er kort sagt bedre enn den nåværende iPhone 5,i alle fall.

Jeg tror jeg holder meg til iOS en stund til.

Skrevet

Jeg tror jeg holder meg til iOS en stund til.

Man har ikke emulatorer på ios :( Gidder ikke å ta med meg samlingen min på bussen, det blir så trangt for meg og bussjåføren.

Skrevet

Med 64 bits prosessor? :) Heheh.. Apple er fortsatt innovative ser det ut til. Dette er ganske stort, faktisk.

Faen, det hadde jeg glemt. Men er sikkert at det i androidtlfer om ikke så lenge.

Hvem produserer prosessoren i 5s?

Skrevet

Man har ikke emulatorer på ios :( Gidder ikke å ta med meg samlingen min på bussen, det blir så trangt for meg og bussjåføren.

Men ikke alle har behov for emulatorer av ymse slag på mobilen sin.

I kveld med Ylvis på TV Norge nå. Weeeee! :wee:

Skrevet

Hvem produserer prosessoren i 5s?

Samsung...

I kveld med Ylvis på TV Norge nå. Weeeee! :wee:

Går vel i "The Fox" der eller? :p

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den kommer sikkert den også, ja.. :p

Skikkelig pangstart på sesongpremieren med teknisk feil og greier. Way to go, TV Norge. :grin2:

Endret av iGlenn
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...