Gå til innhold

Mer innhold i OneCall Folkepakka


Anbefalte innlegg

One Call gir nå enda mer innhold i Folkepakka fra i morgen, 1 september.

 

Nytt fast innhold fra 01.09 i Folkepakka er:

600 ringeminutter (fra 500)

600 SMS (fra 500)

600 MMS (fra 500)

1000 MB mobildata (fra 500)

Månedspris: uforandret - fortsatt kr. 199,-

 

Da er det nok bare et tidsspørsmål før konkurrentene gjør det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei.

 

Bestilte Folkepakken idag på min nye Note 2. Det blir da min første abonnomentløsning på mobil.

Er det slik at om jeg overstiger mer enn 500 sms/ringemin/MMS og 1000MB nettdata, at jeg må betale mer enn 199? Har ei søster som sier at hun har Folkepakken, men endte opp med å betale 5-600 kroner i måneden fordi hun oversteg beløpet.. men burde jo trossalt ikke være mulig å overstige når det er satt en grense? ..

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for disse overstigerene, så hadde nok disse pakkene blitt en del dyrere. (ettersom det er de dem tjener på)

 

De som er flinke med å passe på blir belønnet med en veldig god pakkepris.

Er man ikke flink, ja så burde man selvsagt ikke velge et abonnement man overstiger, eller ha et som skalerer med bruken.

 

Selv så må jeg ha en pakke mer enn det jeg trenger for å være sikker på at jeg ikke overstiger, og slik funker også systemet. Det er "dumdristig" å legge lista helt på grensen.

 

Tross at telenor er jevnt over noe dyrere enn andre, så har jeg enda ikke vurdert noe annet firma grunnet at jeg ønsker:

1. Stabil virksomhet

2. En god forsikring som dekker nesten alt. (viktigste for meg)

 

Har ved fem annledninger spart meg og kjæresten for over 25 000kr fordi deres forsikring dekker fuktskade, vannskade, knust skjerm og tyveri. Er vel rett og slett for skeptisk til forsikringen på andre selskaper. (har hatt en gang, og det var en tabbe)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

De fleste operatørene har begynt å lage apps for "mine sider". Bare husk at det ofte kan være en viss forsinkelse på det som står på appen/minside, spesielt mtp datatrafikk. Så jeg anbefaler alltid kunder om å laste ned applikasjoner som passer på databruken. Eller på nyere android telefoner kan en legge inn maksgrense hvor du får varsel, samt en egen grense hvor tlf slår av mobildata.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å holde følge med forbruket på OneCall er den Minside-appen deres helt ok, men det er bedre alternativer der ute :)

 

Selv bruker jeg denne:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tysnes.onecallwidget

Husk at du også har innebygget mulighet til å stoppe dataoverføring når du passerer en grense så lenge du har Android 4.0 og nyere (Note2 har vel det fra fabrikk..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...