Gå til innhold

Kritikk på ny nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryddig og grei layout.

 

Men fremstår som useriøs;

Kun PayPal og ingen org.nr? Betaler dere moms? Er dere registrert? Eller går alt rett i lomma?

Ingen info om hvem dere faktisk er, hvem som står bak eller hvordan jeg kontakter dere (unntatt et skjema jeg ikke har noen garanti for at virker).

Ingen kjøpsbetingelser/reklamasjonsinfo/angrerettskjema?

Ingen info om hvor jeg evt. skal returnere produkter jeg angrer på/reklamerer på?

Lenke til kommentar

Ryddig og grei layout.

 

Men fremstår som useriøs;

Kun PayPal og ingen org.nr? Betaler dere moms? Er dere registrert? Eller går alt rett i lomma?

Ingen info om hvem dere faktisk er, hvem som står bak eller hvordan jeg kontakter dere (unntatt et skjema jeg ikke har noen garanti for at virker).

Ingen kjøpsbetingelser/reklamasjonsinfo/angrerettskjema?

Ingen info om hvor jeg evt. skal returnere produkter jeg angrer på/reklamerer på?

 

Du har tydeligvis ikke brukt mye tid på siden, under "Informasjon" linken på siden står det info om det meste du påpeker. Ser ikke helt problemet med å kun tilby paypal? Organisasjonsnummeret er helt riktig at ikke har kommet ut, det fikses nå. Og nei - pengene går ikke rett i lomma.

Lenke til kommentar

Liker det meste. Kunne gjort med litt bedre fontvalg, bedre kvalitet på bilder (i det minste det bildet øverst hvor det står 20% rabatt har veldig dårlig komprimering) og noe som fikk siden til å virke mindre tom. Så straks du scroller litt ned virker siden fort veldig "billig".

 

Kun Paypal for å betale er heller ikke noe pluss.

Edit: Hvorfor ikke også ta ibruk Amazon og Google Wallet?

Endret av Sekai-ichi
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger! Er enig i det dere påpeker med fontvalget og kvaliteten på forsidebildet. Skal vurdere flere betalingsløsninger, men kan ikke se at det er noe stort problem å kun tilby paypal foreløpig. Vil vurdere å ta i bruk dibs etterhvert. Takk for respons! :)

Endret av Erik B.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal vurdere flere betalingsløsninger, men kan ikke se at det er noe stort problem å kun tilby paypal foreløpig. Vil vurdere å ta i bruk dibs etterhvert.

 

Jeg ville ikke ha bestilt av deg av en grunn, du bruker ikke betalingsløsninger som jeg er vant med. Jeg har ingen kjennskap til paypal. Men faktura? er det for utdatert? Hva med nets? det er jo en løsning som fungerer og mange bruker. Skal man først starte en nettbutikk så man gjøre det ordentlig, skaff deg en ordentlig betalingsløsning!

Igjen jeg har ingen erfaring med paypal, google wallet eller amazon som betaling.

Kundemassen din er ikke bare 3- 25, tenk på de litt eldre(25-60)! selvom jeg ikke er en av dem. De velger det trygge og systemer de er kjent med. Paypal er ikke like kjent i hele kundegruppen din.

Lenke til kommentar

PayPal er en bra betalingsløsning, men en nettside burde ikke bare ha PayPal. Jeg har ihvertfall aldri opplevd at en nettbutikk tilbyr bare PayPal som eneste betalingsløsning.

 

Dere burde utvide produktbeskrivelsen for hver enkelt produkt. Det står lite om produktet. Jeg vil spesielt være opptatt av hva slags stoff produktet er lagd av (gjelder deksler, beskyttelse). Unngå uttrykk som "kul, tøff" i produktbeskrivelsene, det gir inntrykk av at dere ikke er så seriøse. Sånne uttrykk fungerer bare muntlig hos Apples pressekonferanser

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Syns det ser ryddig og greit ut jeg.

Kanskje vise til at dere bruker PayPal som betalingsløsning på forsiden, så veit man det med en gang.

Mulighet for innlogging via PayPal hadde også gjort seg.

 

En annen ting jeg la merke til var at dere hadde et deksel i sort, som man også kunne få i hvitt. (Gameboy)

Ingen valg om å velge hvitt så vidt jeg kunne se.

Bare en rullegardin meny med de forskjellige valgene ville gjort seg.

 

Hadde jeg hatt apple produkter, så hadde jeg ikke hatt noe problemer med å handle hos deg. :)

Lenke til kommentar

Fjern den umotiverte blå stripen i toppen av headeren, vil se ryddigere og penere ut.

 

De selvlagde produktbildene har et kraftig blålilla fargestikk som får det hele til å se veldig amatørmessig ut.

 

Jeg antar utfra prisen at "iPad Smart Cover" er et uautorisert kopiprodukt eller piratprodukt. Hva tror du Apple har å si til at du selger et produkt som har kopiert navn, utseende og funksjon ned til minste detalj, fra Apples eget produkt?

 

Så tynt og lite spennende vareutvalg at man fort mister interessen. Hvorfor skulle jeg velge å handle her, framfor en av de mange, mange etablerte butikkene med bedre og mer interessant utvalg? Kun PayPal som betalingsløsning gjør uansett butikken uaktuell for meg. Sorry...

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...