N-4K0 Skrevet 6. april Skrevet 6. april Ikke jeg, men skal spise jordbæryoghurt. Jeg har hatt besøk i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Skrevet 6. april Det har ikke vi Vi har spist søtsaker nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 6. april Skrevet 6. april Ikke jeg, men skal hive i meg noen siste Jeg har bestilt nye klær av litt "finere" type.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. april Skrevet 6. april (endret) Det har ikke vi Vi har vært litt engasjerte i natt. Endret 6. april av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
N-4K0 Skrevet 7. april Skrevet 7. april Jeg var veldig engasjert en periode i går Jeg har tenkt å stikke på butikken i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Skrevet 7. april Det har ikke vi, for vi har vært på butikken. Vi har kost oss ute i Bergenssolen i dag.🌞🌞☀️☀️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Skrevet 7. april Ikke jeg. Jeg har allerede begynt og grue meg til sommeren pga frykten at det vil bli hetesommer i år også.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Skrevet 7. april Det har vi også Vi har aldri likt verken sprengkulde eller tropevarme.🥶🥶🥵🥵
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Skrevet 7. april Samme her. Jeg har byttet til vår/høst jakke nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Skrevet 7. april Det har vi også Vi har hatt strålende solskinn her i Bergen i dag.🌞🌞☀️☀️
N-4K0 Skrevet 8. april Skrevet 8. april Jeg også, men ikke i Bergen Jeg har tenkt meg ut i dag, for det ble ikke noe i går
MR SPEED Skrevet 8. april Skrevet 8. april Ikke jeg skal ut da jeg venter på oda slipper å gå i butikken 😃😃
N-4K0 Skrevet 8. april Skrevet 8. april Ikke jeg. Jeg har tenkt å se The Super Mario Galaxy Movie på fredag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Skrevet 8. april Det har ikke vi Vi har tenkt oss ut en liten tur nå snart.
MR SPEED Skrevet 8. april Skrevet 8. april Ikke jeg nå ble strøm bank 1 ferdig laddet strøm bank 2 satt til ladding nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Skrevet 8. april Det har ikke vi Vi har vært syvsovere i dag.🥱🥱💤💤😴😴
MR SPEED Skrevet 8. april Skrevet 8. april Ikke jeg er det. jeg ligger i senga med VR meta quest 3 opp i taket 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Skrevet 8. april Det har ikke vi Vi har drukket litt vann nå.💧💧
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april Skrevet 9. april Ikke jeg. Jeg har våknet ca et kvarter siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå