Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det har ikke vi, for vi er for opptatte til å sjekke den som vi har sagt Vi har drukket vann nå.💧💧
MR SPEED Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Det har ikke vi, for vi er for opptatte til å sjekke den som vi har sagt Vi har drukket vann nå.💧💧 Ikke jeg har sett på det nå 😜
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Det har ikke vi Vi har akkurat spist middag.😋😋
MR SPEED Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Ikke jeg jeg har kjøpt 8l 34x25x14 antal 13stikk 3.5l 38x14x11 6stikk med de er til sortering av lego må det har så mye 😢😢👎👎😵💫😵💫🥴🥴😮💨😮💨 å må kaste det som ikke er lego ellers er ikke plass til lego SERIØST POST IKKE LURERI må ta oxo 😢😢😢😢😢 det gjør meg vont i hjertet THE BEATLES ESKENE FÅR SE ER 4 store esker 👎👎👎
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Det har ikke vi Vi har kost oss med brus nå.🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Det har ikke vi Vi har hørt på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Det har vi også.♥️♥️♥️♥️ Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰
Gutensin Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli MR SPEED skrev (2 timer siden): Ikke jeg sett på norsk strømforsyning på ifixit 😊😊😊 Ikke jeg Jeg har laget ostesmørbrød til frokost
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Det har ikke vi Vi har vært en snartur på butikken i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Det skal vi også Vi har spist middag nå i sted.😋😋
MR SPEED Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Gjorde jeg i sted nå glutenfri potetgull har ikke sølaki er det millere mot magen grunnen er infeksjon min 👎
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
Gutensin Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden): Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧 Ikke jeg. Jeg har satt meg for å drikke kaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå