Gå til innhold

[Løst] Forsove seg til jobb


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Jeg har et stort problem akkurat nå, som er helt min egen feil.

jeg har jobbet her i min nåværende jobb i 2mnd, og forsovet meg 2 ganger før,

dermed fikk jeg en prat med sjefen hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde en sjanse til.

I dag greide jeg utrolig nok og forsove meg 5 timer, jeg vet, åssen er det mulig? jeg hadde til og med på 4 alarmer, men sover veldig tungt, så ble det litt sent.

nå sitter jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre. ingen har ringt, og jeg har ikke baller til å ringe akkurat nå, ettersom jeg er både flau og" konflikt sky", ovenfor sjefen etter at jeg uttalte meg at det ikke skulle skje igjen.

Jeg har tenkt og sende en melding hvor jeg forteller at jeg er lei meg og at jeg skjønner hun ikke vil ha meg mere, men er det nok? kan dere gi meg noen tips? det er 2 timer igjen av jobben, rekker bare den ene timen hvis jeg drar ned, samtidig er jeg dritt flau over meg selv.

Eventuelt gi meg noen tips på hvordan jeg skal gå fram.

Hvis jeg eventuelt søker en annen jobb og får sparken nå, er det noe vits i det hele tatt og føre opp europris på cv'en?

Endret av slathh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke send sms iallefall. Ring!

Har du mange andre arbeidsgivere på CV'en?

Hvis du ikke er student, og du velger å ikke skrive jobben din på CV'en så får du et hull. Det er aldri bra med hull i CV (studier teller ikke som hull)

 

Og selvsagt må du skjerpe deg. Legg deg tidligere!

 

Edit: Og det er vel egentlig ikke mulig å gi deg tips om hvordan du skal gå frem da vi ikke vet hva arbeidsgiveren din vil si. Dessuten er det bedre om du ringer og er ærlig når du prater med sjefen enn at du "leser fra et manus"

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar

Ikke send sms iallefall. Ring!

Har du mange andre arbeidsgivere på CV'en?

Hvis du ikke er student, og du velger å ikke skrive jobben din på CV'en så får du et hull. Det er aldri bra med hull i CV (studier teller ikke som hull)

 

Og selvsagt må du skjerpe deg. Legg deg tidligere!

Jeg er student ja, starter 3 år på videregående nå. var min første jobb...

Jeg tror jeg venter til i mandagen, så ringer jeg ned. å hører på hva hun sier.

Lenke til kommentar

Om du venter til mandag med å ringe vil jeg tro det bare blir verre. Dessuten ødelegger du din egen helg ved å grue deg. Ikke minst respektløst overfor arbeidsgiver.

 

Ring nå du ;-)

Får gjøre det da, ikke akkurat en overraskelse hvis sparken står for tur.

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...