Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Var på en elektrobutikk, og så ei kjekk og søt jente der. Fant henne igjen på facebook og tenkte jeg skulle sende henne en mld: bare sånn du så veldig søt ut bak kassen osv. og noe som hun kjenner meg igjen på. Burde sagt det i real life, men så har jeg litt angst, så det er ikke så lett. Er det bare wierd å gi komplemang, eller vil det bli akseptert i innelukkede norge? Anonym poster: 159aa0d9eb09f59045af528a0b22ce02

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Jeg har mange kunder jeg husker, men til tross for at jeg evt hadde gjort det ville jeg fortsatt fått sterke stalker viber om jeg fikk en melding på facebook istedenfor et forslag om kaffe eller date i butikken!

Lenke til kommentar

Man behøver ikke være jente for å forstå at det faktisk er bedre å bli oppfattet som en som faktisk har baller nok til å ta kontakt ansikt til ansikt, enn å bli oppfattet som en jævla stalker fordi han har skrevet en creepy melding på facebook.

 

Som Klatre skriver; det verste svaret man får er et nei. Tenk deg den selvtillitsboosten kvinnfolket bak kassa får da! :)

Lenke til kommentar

Det er og en dårlig ide å sette betingelser ved kompliment.

- "Du ser pen ut bak kassen"... men ingen andre steder?

- "Du ser sexy ut i den kjolen"... må eg ha den på for å være sexy?

osv.

 

Det er bagateller, og trenger ikke være avgjørende på noen måte. Men ofte er det det som ikke blir sagt som sier mest :)

 

Planen om å kontakte henne via facebook ut av det blå virker for øvrig ut som en dårlig ide.

Lenke til kommentar

hun bak kassen vil bli mer smigret av at du kommer direkte og sier noe enn at du skriver på facebook..

 

jeg hadde fort blokkert den personen som hadde skrevet til meg på facebook... hadde fått "stalkervibber" med en gang...

 

det er jo tross alt LITT jobb å finne personer du ikke kjenner, på facebook, så sant du ikke har fulle navnet, eller at du har noen som kjenner personen... og da tenker man sitt om du faktisk har sittet og gravd for å finne den personen...desperat, er første ordet som kommer opp i mitt hodet da...

Lenke til kommentar

Er det betre å dumme seg loddrett ut i lokalbutikken enn på facebook, jenter?

 

Når jeg var på din alder så tenkte jeg det samme. Gjorde at ting var veldig vanskelig, og jeg turde aldri kontakte jenter tilfeldig på pub eller i andre situasjoner.

 

Det jeg innså når jeg nermet meg 30 var at jenter ofte bare blir sjarmert om man kontakter dem tilfeldig, siden svært få har baller til å faktisk gjøre det.

 

Worst case scenario så ender du opp med et nei, samt at du føler deg litt flau i en time eller to.

Lenke til kommentar

UTROLIG CREEPY.

 

Sorry men man går ikke på facebook å finner mennesker man har møtt i en butikk for å gi dem et kompliment. Hun vil føle seg truet og ukomfortabel. Gå heller innom butikken igjen og si det til henne, vær en mann. Det ALLER VERSTE som kan skje er at hun ikke syntes du er kjekk og du beveger deg videre til neste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...