Gå til innhold

JVC Boomblaster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noen watt i en høyttaler! :grumpy::roll:

En forsterker avgir en effekt i watt som en høyttaler omgjør til lydbølger. Det kan da angis hvor mange watt en høyttaler tåler over kortere eller lengre tid.

 

Produktet du spør om heter RV-B550BU og forsterkeren yter 2 x 13W max.

Den låter bra til å være bærbar, men har du råd og plass så låter denne vesentlig bedre.

Lenke til kommentar
Det er helt grei lyd i dem, men du får ikke allverdens lydstyrke og trøkk med fin lyd.

Fin bass og kvalitet generelt for pengene.

 

Er enig til en viss grad i de påstandene, men jeg mener allikevel at bassen har et preg av papplyd...

 

Har den største typen boomblaster hjemme, og jeg vet om mange cd hvor elementene ikke har nubbsjangs til å klare frekvensene.

Lenke til kommentar

har 99 stående foran meg nå, har hatt den som pc høytaller i 4 år, meget god bass, hærlig å se film med ;)

 

den har jeg nylig koblet som sub i surrounden min, og det fungerte også meget godt, så den anbefaler jeg sterkt.

har hatt den med på turer også, du kan koble 12 volt på den, med kabel, slik at fex en fest på stranda , med et bilbatteri, = full guffe, 2'60 watt en hel natt uten problemer.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min Boomblaster i noen år nå.

Jeg må si at den er kraftig nok til å irritere livskiten ut av hele nabolaget.

Det finnes flerte modeller og jeg har den kraftigste (2700 KR i sin tid).

2 bass, 2 diskant og 2 subwoofere er nok for de fleste.

Den spiller høyt nok skal jeg si deg :woot:

Jeg har koblet min til PC'en og hører MP3/Ogg filer på den.

 

Koselig ting det der

Lenke til kommentar

Hei du!

 

 

Jeg vil sterkt anbefale deg å kjøpe en JVC BoomBlaster. Jeg har hatt 3 stykker, 2 av de har jeg solgt etter et år. Ikke at det var noe galt med de, men jeg kjøpte meg nyere utgaver etter hvert...

 

Den første jeg hadde var en rvb70 med kun cd spiller, så kjøpte jeg en rvb99 med gitar forsterker og line in... Så kom rvb 100 , så jeg kjøpte den...

 

Jeg syns lyden er helt perfekt for meg, og du får mye for pengene. Radio, cd spiller, gitar forsterker, mikrofon og kassett spiller... så du får mye for pengene ;)

Lenke til kommentar
har 99 stående foran meg nå, har hatt den som pc høytaller i 4 år, meget god bass, hærlig å se film med ;)

 

den har jeg nylig koblet som sub i surrounden min, og det fungerte også meget godt, så den anbefaler jeg sterkt.

har hatt den med på turer også, du kan koble 12 volt på den, med kabel, slik at fex en fest på stranda , med et bilbatteri, = full guffe, 2'60 watt en hel natt uten problemer.

 

Kan jeg koble den til ps2 maskina mi?? :shrug::roll:

Lenke til kommentar
har 99 stående foran meg nå, har hatt den som pc høytaller i 4 år, meget god bass, hærlig å se film med ;)

 

den har jeg nylig koblet som sub i surrounden min, og det fungerte også meget godt, så den anbefaler jeg sterkt.

har hatt den med på turer også, du kan koble 12 volt på den, med kabel, slik at fex en fest på stranda , med et bilbatteri, = full guffe, 2'60 watt en hel natt uten problemer.

 

Kan jeg koble den til ps2 maskina mi?? :shrug::roll:

 

Ja, men da må du nok kjøpe en liten kabel eller mekke en selv (slik som jeg gjorde).

Det er nemlig RGB bak i Playstation/PS2, men stereo jack bak i Boomblasteren

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...