Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg lurer på om Adobe Photoshop Elements er den vanligste Photoshop-versjonen.

Jeg har ingen oversikt over hva Adobe selger mest av, men Elements er billigversjonen av Photoshop (fullversjon er nesten ti ganger så dyr) så jeg antar at det er Elements de selger mest av. Det finnes også noe som heter Lightroom (eller Photoshop Lightroom) som er en kombinasjon av bildeorganisering- og redigeringprogram som ligger mellom i pris og er veldig populært for tiden.

 

Du kan laste ned 30-dagers versjoner av alle for å se hva du liker/trenger.

 

Fullversjonen av Photshop kan installeres på to maskiner samtidig. Om det gjelder for Elements også er jeg ikke sikker på, men det kan kanskje noen andre svare på.

Endret av se#
Lenke til kommentar

Kun to maskiner, som kan være online samtidlig ;)

Det er egentlig litt mer komplisert enn som så - det er maks to installasjoner som kan være aktivert samtidig. Så det er viktig å huske å deaktivere enn installasjon hvis du ønsker å installerere på en annen. Har brent meg på det; glemte å deaktivere før jeg slettet harddisken og installerte Windows fra scratch...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kun to maskiner, som kan være online samtidlig ;)

Det er egentlig litt mer komplisert enn som så - det er maks to installasjoner som kan være aktivert samtidig. Så det er viktig å huske å deaktivere enn installasjon hvis du ønsker å installerere på en annen. Har brent meg på det; glemte å deaktivere før jeg slettet harddisken og installerte Windows fra scratch...

 

Samme her,og fikk da en rask email fra Adobe om å slette en versjon,for visst ikke ble den stengt for godt;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...