Gå til innhold

Final Fantasy VII endelig relansert på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Olorinmaia

Det siste screenshottet ditt er 3D og akkurat hva jeg ville se, takk.

 

Det ser ut som om de bare har oppjustert oppløsning på 3D-modellene og ellers beholdt resten likt. Dette har du kunne gjort i emulatorer siden begynnelsen også, forrige gang jeg spillte FF7 var i 1920x1080 ved å sette gfx-modulen i emulatoren til å rende til den oppløsningen.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som forventet helt verdigløse achievements. "Use Braver", "Win a battle" og lignende er jo helt poengløst. Burde ikke achievements være noe utfordrende og ikke noe du får automatisk?

 

Vel, får du gold chocobo, ruby weapon, knights of the round, 99.999.999 gil, Aerith's siste limit break osv automatisk? :p

 

I de fleste spill er det mange achievements som kommer bare fordi du faktisk spiller, for å komme i gang med det hele og få lysten til å klare alle.

 

Men, forsåvidt enig i at de kunne vært mer kreativ med achievements. og droppet feks det å bruke 1. limit til alle de ulike karakterene.

 

Feks.

 

Drep Weapon (I vannet) med kun Omnislash

Lær alle Enemy skills

Skaff Master Materia i alle farger.

Skjulte achievements vedr. gjemte cutscenes (spoilers), zack, lucrecia.

Endret av Olorinmaia
Lenke til kommentar

Den tidligere versjonen av FF7 til PC blir vel teknisk sett abandonware da eller?Selv om kr60 er en helt grei pris betale veier ikke det nye innholdet opp for kravet til konstant nettforbindelse. Da foretrekker jeg heller den gamle versjonen som i tillegg har flere fanbaserte mods.

 

Hvem sier at det må være konstant online? Jeg får da fint spilt uten å være på internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...