Gå til innhold

Android SDK slettet alle filene mine!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver å utforsker Samsung Galaxy S3en min, og lastet ned Android SDK for en remote test fra pcen (Win7).

Jeg lastet det ned fra http://developer.and...sdk/index.html.

Så valgte jeg å installere det på skrivebordet, gikk fint det.

Helt til da jeg skulle avinstallere det. Da slukte det med så og si alle mappene som var på skrivebordet, dvs. viktige bilder etc, UTEN NOEN SOM HELT FORM FOR ADVARSEL! :(

Hvordan kan jeg få tilbake filene som ble slettet? Hvordan bør jeg kontakte Android?

Ingenting lå igjen i papirkurven.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke så sikker på dette området, men kan du ikke gjenopprete maskinen til et tidligere tidspunkt?

det er bare å skrive gjenoppret i søk så skal funksjonen komme opp, og ta den nermeste før du installerte programmet som ødela for deg. har brukt den mye når jeg driver og tester ut ting som pcen ikke liker så godt

Endret av sidiusn
Lenke til kommentar

er ikke så sikker på dette området, men kan du ikke gjenopprete maskinen til et tidligere tidspunkt?

det er bare å skrive gjenoppret i søk så skal funksjonen komme opp, og ta den nermeste før du installerte programmet som ødela for deg. har brukt den mye når jeg driver og tester ut ting som pcen ikke liker så godt

Prøvde å gjenopprette nå, man må tydeligvis ha en gjenopprettingsdisk, noe som jeg ikke har.

Takker for svar:)

Lenke til kommentar

er ikke så sikker på dette området, men kan du ikke gjenopprete maskinen til et tidligere tidspunkt?

det er bare å skrive gjenoppret i søk så skal funksjonen komme opp, og ta den nermeste før du installerte programmet som ødela for deg. har brukt den mye når jeg driver og tester ut ting som pcen ikke liker så godt

Prøvde å gjenopprette nå, man må tydeligvis ha en gjenopprettingsdisk, noe som jeg ikke har.

Takker for svar:)

 

Det var ikke denne typen gjennopretting som ble hintet til tror jeg, det dreier seg om å gjennoprette PCen til et tidligere stadie, ikke fabrikkreset. Tror likevel ikke dette vil hjelp, men kanskje.

Lenke til kommentar

er ikke så sikker på dette området, men kan du ikke gjenopprete maskinen til et tidligere tidspunkt?

det er bare å skrive gjenoppret i søk så skal funksjonen komme opp, og ta den nermeste før du installerte programmet som ødela for deg. har brukt den mye når jeg driver og tester ut ting som pcen ikke liker så godt

Prøvde å gjenopprette nå, man må tydeligvis ha en gjenopprettingsdisk, noe som jeg ikke har.

Takker for svar:)

 

Det var ikke denne typen gjennopretting som ble hintet til tror jeg, det dreier seg om å gjennoprette PCen til et tidligere stadie, ikke fabrikkreset. Tror likevel ikke dette vil hjelp, men kanskje.

 

Har prøvd, dette krevde én eller annen form for sikkerhetskopi.

Tusen takk! Fikk tilbake en del bilder hvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...