Gå til innhold

Funcom spår dårlig salg for The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Det mest latterlige jeg hører er folk som ikke ønsker å prøve ett spill pga pris, om du er casual, hobby-gamer, hardcore eller hva du vil kalle det, så er det fortsatt en hobby, og stort sett alt koster penger i dag, om man kjøper ett spill i måneden à 4-600 kr, så er det en relativt liten sum å betale for noe som du kanskje sitter med i alt fra 2 dager-flere år for den saks skyld, pluss at du sitter igjen med kjennskap og lærdom selvfølgelig. En dag på fylla er fortsatt dyrere enn ett spill i måneden, hvis grunnen til at man ikke tester ut spill er pga penger, så vil jeg anbefale å lete etter en bedre betalt jobb eller å prioritere penger annerledes, forbanna lei å høre at "å nei jeg kan ikke prøve det spillet, for det koster penger", vel det er ikke værre enn å gi f*** i å kommentere og heller velge en hobby innen lommetennis (å vent, ny strikk koster jo også penger !!!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gir jo ikke mening.

Det finnes mange, mange spill der ute. Om du skal prøve alle, blir du blakk, og da er det snakk om å prioritere.

Noen velger å prioritere vekk disse spillene, andre velger å prioritere vekk de spillene.

Om jeg kjøper et spill, for å prøve det, for 4-500 og ikke liker det. Betyr det at jeg har brukt 4-500 på et produkt som bare blir liggende. Om jeg så prøver et nytt produkt til samme prisen, og ikke liker det, baller pengene på seg og de har gått med til ingenting.

Om noe er patetisk, så er det folk som er misfornøyd med kritikken til et spill. Som om de stiller over en tredjepart som går inn med blanke ark og kommer ut med en skuffende rapport.

 

Og et nisjespill er et nisjespill og vil ikke selge like bra som de store (og populære) titlene.

 

Så hvordan kan en finne ut om en ønsker spillet eller ikke hvis løsningen er å kjøpe det? De driter mer eller mindre om du spiller det, så lenge du har kjøpt det og gitt de en relativt stor sum penger.

 

Frihet til å velge, etter smak eller pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...