Gå til innhold

Ønsker alvorsprat med sjefen - korleis gå fram?


Anbefalte innlegg

Hei, kort fortalt:

Er dritt lei sjefen, jobbar på bensinstasjon, og likar jobben, men dei dagane sjefen er på jobb er det bare klaging å faenskap. Var eit hårstrå frå å slå til sjefen her om dagen etter ein liten diskusjon me hadde.

 

Eg har jobba der i ca 6 år, sidan eg var 14år, og tjener 140kr timen. Problemet er som sagt at sjefen er eit helvete å ha med å gjere.

 

Eg har ingenting imot konstruktiv kritikk, men måten han gjer den på¨er forkastelig. Han blander humor, kjeft, ironi og serkasme i ei og same bolle, som gjer det veldig vanskeleg å tolke.

 

Har lyst å fortsette, då eg treng pengane, men treng verkeleg å sette meg ned med han å diskutere framtida mi der.

 

Korleis burde eg gå fram? Det er ein liten bensinstasjon, der det jobbar 2 faste i vekene, og ein 6 forskjellige i helgene. Er kanskje 15 ansatte tilsammen.

 

Nå er det slik at eg gruar meg til å reise på jobb, og ikkje minst få sparken.

Nokon tips til kva eg burde ta opp, feks. kva han forventar av meg, at eg treng meir pause (eks 5min pause kvar time om mulig - då dei som røyker tek pause i ei blaute...). Er det nokon reglar etc for dette?

 

Kudos til dei som kan hjelpe ein desperat stakkar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vikingen!

Det du her beskriver, er desverre ikke uvanlig.

Det er utrolig mange komplett udugelige sjefer som bare skaper konflikt og misnøye.

Tør vedde på at denne sjefen din aldri gir ros heller.Sånne typer som den du her beskriver, er ikke sosialt smarte nok til selv å forstå at de fremstår som drittsekker.

Jeg har etter mange års erfaring i mange typer jobber hatt min andel av slike sjefer som likner han du har.

Det som jeg erfarer, er at det er bortkastet tid å forsøke å prate med dem og få dem til å forstå at de er helt på trynet.

Det beste du nå kan gjøre, da situasjonen med veldig liten sannsynlighet vil forbedre seg, og om den skulle gjøre det så varer det nok ikke lenge, er å FINNE DEG EN NY JOBB SÅ FORT DU KAN.

Hvilke regler som er, er egentlig ikke relevant.Han vil helt sikkert nekte for at regelen finnes, dersom det ikke passer han at den er der.Slik jobber nemlig slike folk.

 

IKKE kast bort tiden din på å jobbe for idioter.Det er andre jobber å få.

Endret av ArkArk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...