cdrom Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 tenkte muligens og kjøpe denne, er det et godt kjøp (til den prisen) ?
tdipower Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Greit nok.. men itbutikken har modellen over til ca. 1400!! ... den funker som fy!!
kilik Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 ja, jeg kjøpte den på itbutikken.no i forrige uke til 1400. virker helt grei til den prisen. mye for pengene... har ikke hatt noen problemer ennå, men har hørt at den ikke er 100% kompatibel med alle plater. forresten, noen som har en liste over de merkene som IKKE funker?
tdipower Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 med siste firmware funker det meste... mmore 1x platene til komplett funker fint på 2,4x
tvangsgreie Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Pioneer 105 til 1250 hos MPX er et mye bedre kjøp. Brenneren er billigere, du kan bruke billigere plater, og kvalitetsmessig er den etter min mening sansynligvis bedre. Du bør dog være rask, for de har den neppe på tilbud mye lenger.
OC-Freak Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 itbutikken har også Lite-On DVD+R til rett over tusenlappen: http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare...sp?varenr=46967 men denne krever jo de litt dyrere (men bedre) DVD+R platene.....
tdipower Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Pioneer 105 til 1250 hos MPX er et mye bedre kjøp. Brenneren er billigere, du kan bruke billigere plater, og kvalitetsmessig er den etter min mening sansynligvis bedre. Du bør dog være rask, for de har den neppe på tilbud mye lenger. Jeg har oppgradert firmware og har ikke hatt problem med noen plater... mmore platene på komplett er jo billige... princo er jo billige... Pioner sin er jo bare - også... men hvis det er ok så ... prisen er jo ok, men da tror jeg heller jeg hadde tatt den på komplett til enda 50,- mindre
cdrom Skrevet 2. september 2003 Forfatter Skrevet 2. september 2003 Takker for svar Jeg har nå kjøpt Nec'en. Den kommer jo i bulk-utgave. Har dette noe å gjøre med det firmware greiene dere prater om? Jeg kjøpte den på komplett fordi jeg best. to av de andre ukens i samma slengen.
cdrom Skrevet 4. september 2003 Forfatter Skrevet 4. september 2003 Sitter nå med brenneren installert. Siden brenneren kom i bulk versjon mangler jeg software. Hvilken software anbefaler dere for å se på dvd og for å brenne dvd?
cdrom Skrevet 4. september 2003 Forfatter Skrevet 4. september 2003 Sitter nå med brenneren installert. Siden brenneren kom i bulk versjon mangler jeg software. Hvilken software anbefaler dere for å se på dvd og for å brenne dvd? ingen som vet?
KjellV Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Nero. Tror du kan laste det ned som trial fra download.com eller nero.com, er dog ikke sikker. (Man finner jo hele versjonen visse andre plasser da.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå