Gå til innhold

Guide: TV-Skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Slik kan du kaste dekoderen din". Er dette tv2.no eller hardware.no?

Ganske enkelt og kaste en dekoder, tar den bare i armen og kaster den, og håper den treffer de som lager så dårlige overskriver på hardware.no.

 

Hvorfor ikke bare ha samme overskrift på forsiden, som inne i artikelen?

 

Har brukt hardware.no siden 2001, og denne siden har tapt seg noe voldsomt siden da.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Overskriften burde være 40% blir ikke kvitt settopp boksen.

 

jeg har litt behov for opptak , men er ikke villig til lei PVR til 80 kr måneden når dekoder leien er på ca 40 kr

Dere kjenner sikker til fordelen og ulempene med PVR så derfor hopper det her

 

Jeg har løst det med å bruke en ekstern harddisk-opptaker . da kan leg lagre opptaket til DVD hvis jeg vill

ulempen er dog at jeg kan ikke se og gjøre opptak på hver sin kanal.

Det kunne la seg gjør med 2 dekodere hvis det ikke var for at begge vil mota samme "signal" fra en fjernkontroll

 

i stedet for 3 fjernkontroller så bruker jeg en universal fra Logitech

Lenke til kommentar

"Slik kan du kaste dekoderen din". Er dette tv2.no eller hardware.no?

Ganske enkelt og kaste en dekoder, tar den bare i armen og kaster den, og håper den treffer de som lager så dårlige overskriver på hardware.no.

 

Hvorfor ikke bare ha samme overskrift på forsiden, som inne i artikelen?

 

Har brukt hardware.no siden 2001, og denne siden har tapt seg noe voldsomt siden da.

 

Heilt enig...

Før hadde eg hw.no som startside, nå er eg knapt innom.

Det gjikk rimlig fort nedover når dei blei ei pengemaskin ja.

Da er jo til og med itavisen bedre.

 

Fleire nyheiter pr dag, mange apple fanboys ein kan plage i komentarfelta osv osv.

Det blei jo ikkje bedre med denne pandaen i toppen når man har på adblock...

Lenke til kommentar

Flyttet for ikke så lenge siden fra Get til Canal Digital område. Endelig mulig å henge en TV opp på veggen uten masse ekstra styr. Snakker da selvfølgelig om soverum/kjøkken/treningsrom/etc der man i de aller fleste tilfeller ikke har bruk for en PVR.

 

En stor konkurransefordel for CD. Hadde alle formidlere konkurrert i samme område hadde alle hatt mulighet for dette nå. Kanskje med unntak av Altibox. Ser ikke helt hvordan de skal få dette til om det er fiber hele veien inn til TV apparatet.

 

 

Og ja: Rimelig tabloid og villedende overskrift (selvom jeg skjønte det før jeg så igjennom artikkelen).

Endret av skrudd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Oppdaget dette nettopp selv en dag, da jeg koblet antenna rett i TVen istedenfor gjennom dreamboxen. Det ble andre boller det.

 

Kan du si litt mer om den opplevelsen din? Virket det bare av seg selv? Utn CAM modul/kort? Dreambox, betyr det Canal Digital? Ikke helt oppdatert....

 

Rettelse, NRK 1, 2 og 3 virket bare av seg selv, siden dette er åpne kanaler. Men jeg ser ikke så mye på tv, så det holder for meg :)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...