Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Strek på hornhinnen


LikaDuSuppe?

Anbefalte innlegg

Hei :) De siste 2 måndene har jeg vert irritert i øyet. Jeg har fått øyelokk hår inn i øyet osv..

 

Jeg har strek som går runt det grønne innpå øyet på begge øynene.

 

For 2-3 veker siden var jeg hos legen i tyrkia og der sa de att jeg hadde en skade eller noe sånt på horhinnen.

 

Det føles ut som jeg har rusk og jeg føler meg trøtt og tørr i øynene . og når jeg blunker så føles det ut som øynene klistrer litt fast... det er ganske ubehagelig over lang tid. Siden jeg har hatt det i over 1 måne snart.

 

Hvor lang tid vill det ta før det går over ? Burde jeg gå til legen en gang til ?

 

 

 

 

Takker for svar :D

Endret av LikaDuSuppe?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså det har jo vert en lege å sett på meg for 3 veker siden. Så det kan jo ikkje vere noe gale sånn sett. Hvordan kunne jeg ha fått infeksjon ? ville jeg ikkje ha merket det ?

Det er veldig tynne svart strek også en ripe på det grønne.

 

Hva er det verste som kan skje vist jeg får infeksjon .. hva kan legen gjøre ?

 

Kan det vere fordi øye mitt har vert irritert over lang tid. Har jo hvert hår inni der .

 

Kan det vere fordi jeg sitter å stirrer i skjermen 24/7 hele året. Jeg tror egentlig ikkje det. men jeg kommer meg uansett ikkje til legen nå. men øynene føles ihvertfall litt bedre nå hvist det har noe å si .

Endret av LikaDuSuppe?
Lenke til kommentar

Altså det har jo vert en lege å sett på meg for 3 veker siden. Så det kan jo ikkje vere noe gale sånn sett. Hvordan kunne jeg ha fått infeksjon ? ville jeg ikkje ha merket det ?

Det er veldig tynne svart strek også en ripe på det grønne.

Enkelt sagt: Ubetydelig alle spørsmålene du stiller. Det du burde stille deg er: Vil jeg ofre øynene mine fordi jeg er lat og ikke gidder dra til en lege slik at jeg kan få svar på mine spørsmål på en ordentlig måte kontra det et internett-forum kan?

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...