Gå til innhold

Slik er Microsofts nye e-posttjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg lage en outlook konto med samme navn fra min hotmail konto uten at jeg knytter disse to kontoene sammen? Vil ha disse 2 kontoene hver for seg.

 

Kan du vel! Ville jo vært en ganske dårlig tjeneste hvis den personen som eier [email protected] (veldig vanlig navn) uten videre skulle begynt å dele innboksen sin med meg ettersom jeg har kapret den samme med [email protected].

 

Nå skulle jeg også ønske at diskusjon.no kunne ryddet litt opp i bruker basen sin og fjernet alle de inaktive brukeren registret for mange år slik at jeg kunne byttet ut det kjipe brukernavnet jeg har her!

Lenke til kommentar

Hmm, gikk jeg på en smell nå?

 

Endret adressen min fra hotmail til outlook.com. Hva nå med msn?

Logger fortsatt på msn med min hotmailadresse, men nå får jeg jo ikke opp epost der lenger... Ikke mulig å bytte slik at den sjekker en annen epostadresse heller ser det ut til?

 

Og hva med facebook login, hvor jeg også bruker hotmailadressen?

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd Outlook.com litt i dag, og syntes det virker veldig lovende så foreløpig vil jeg bruke denne fremfor hotmail.com. Jeg har riktig nok ikke Oppdatert e-postadressen enda fordi jeg vil prøve det litt mer før jeg gjør dette. Eneste jeg savner er noe av det samme som Windows Live Mail programmet som man legger inn på PCen.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

http://bit.ly/OBHLcQ Kan noen hjelpe meg det på Outlook.com + domene?

 

Jeg har lenge brukt Microsofts domenetjeneste som du finner på domains.live.com. Jeg har diverse kontoer f.eks. [email protected] som er registrert der, og disse fungerer utmerket med det nye outlook.com designet også.

 

Det fine med Microsoft er jo at de tillater 500 adresser (og du kan kontakte de om du vil ha enda flere), mens Google fortsetter å senke antallet gratisadresser med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Microsoft gir Hotmail tidenes overhaling og et nytt navn for å lokke til seg brukerne.

 

Slik er Microsofts nye e-posttjeneste

ADVARSEL! Du må IKKE endre e-post adressen din til outlook.com dersom du har en Live ID fra før som du bruker sammen med en Windows Mobile. Jeg har gjort den tabben (satt telefonen opprinnelig opp med en hotmail.com-konto), og nå kan jeg ikke laste ned app'er eller ditto oppdateringer fordi den første kontoen en setter opp i Windows Live ikke kan endres uten at en gjør en "factory reset", og i verste fall risikerer å måtte kjøpe noen av app'ene på ny (pluss en mister en del filer som det ikke kan kjøres backup av). Snakk om tabbe! Vet ikke om jeg skal le eller gråte?
Lenke til kommentar

Bumper muligens nå, men er det noen som vet om nye Outlook støtter IMAP og hvor jeg kan aktivere det?

 

Og: jeg får ikke til å legge til outlook-addressen på iPhone. Får beskjed om at brukernavn og/eller passord er feil på Outgoing Mail Server. Brukernavnet som legger seg til automatisk ser ut til å være addressen selv, og passordet det jeg skrev inn. Noen som vet hva som er feil?

Edit: det gikk plutselig nå, men lurer fremdeles på om det er mulig å få IMAP støtte. Blir plagsomt i lengden å slette fra både Mac, iPhone og outlook.com.

Endret av tobler0ne
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...