Gå til innhold

The Old Republic får omfattende gratistilbud til høsten (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det positive med dette er at jeg nå når jeg kjeder meg kan prøve å spille gjennom de klassehistoriene jeg ikke fikk tid til tidligere.

 

Jeg spilte 3 klasser opp til 50 og kosa meg sålenge jeg behandlet spillet som Kotor3 istede for et mmo, så ser fram til å spille gjennom resten av historiene som om det var et singelplayer spill også.

 

For meg så fant jeg mangelen på RP(spilte på rp server men fant ikke) noe av det kjederligste med swtor som mmo.

Lenke til kommentar

Kommer til å fortsette subscription noen månder til å se hvordan F2P utvikler seg. Min største bekymring i beta var at verdenen i SWTOR manglet liv, alt føltes statisk. NPCer er kun der for questene, de bør jo være med på og skape et univers som virkelig føles ut som en star wars verden. Jeg ønsker ikke å være superhelt i en star wars verden, men en hvemsomhelst i en "living and breathing star wars world".

 

Spillet trenger sårt nye minigames i sociale soner som i barene, de må jobbe med å vekke star wars verdenen til live. De har ufattelig mye å jobbe med på den fronten, for nå føles det dessverre bare ut som en WoW clone eller et action spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det positive med dette er at jeg nå når jeg kjeder meg kan prøve å spille gjennom de klassehistoriene jeg ikke fikk tid til tidligere.

 

Jeg spilte 3 klasser opp til 50 og kosa meg sålenge jeg behandlet spillet som Kotor3 istede for et mmo, så ser fram til å spille gjennom resten av historiene som om det var et singelplayer spill også.

 

For meg så fant jeg mangelen på RP(spilte på rp server men fant ikke) noe av det kjederligste med swtor som mmo.

 

 

Jeg spiller på RP-server, har gjort siden launch. Jeg valgte det fordi det er mest sannsynlig litt mer voksne folk der. Dtv, jeg Rollespiller ikke. Jeg leiter aldri etter det heller, men det er flust av det rundt om kring. Treffer på det hele tida, og det er maaaasse guilds som er Heavy RP-fokusert.

Lenke til kommentar

Jeg føler de fleste MMORPG er for "rushed". Ut i fra min mening ser wow mye bedre ut enn dette, gameplay messig. Selv om Wow er 7 år gammelt har det en mye bedre flow i måten det ser ut på. Old Republic ser stivt ut, minner om The Secret World. World of Warcraft er (Trist nokk) det beste MMORPG spillet der ute, og vil forbli det mange år fram. Håper inderlig noen klarer å lage et spill på nivå med wow i årene som kommer. Følelsen fra første gang man spilte det er ubeskrivelig. Det er den følelsen de fleste nye MMORPG spill ikke klarer å gi spilleren. Wow er også et perfekt eksempel på at grafikken ikke betyr alt. Brukbar grafikk med fantastisk gameplay slår alt med "fantastisk grafikk" og mindre dårlig gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...