Gå til innhold

TG13: Casemodkonkurranse! Med premier


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å holde liv i norsk casemodding, og etter årets TG fikk jeg en ide om å arrangere en casemod konkurranse under neste års The Gathering. Siden TG ikke har noen offisiel konkurranse for dette ennå, så tar jeg på meg ansvaret å fikser en uofisiell en.

 

Jeg ikke lagt noen planer ennå, men jeg skal gjøre så godt jeg kan for å få realisert dette. Jeg har også god kontakt med noen norske hardware butikker, så håper på å få sponset noen fete premier :D Blir det mange påmeldet og jeg får sponset noen premier kan det hende at jeg deler konkurrransen inn i flere grupper (f.eks. lett casemodding, hardcore modifisering og scratchbuilding)

 

Hva tror dere? Er det noen som er interisert i å delta?

 

#GreenRay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt interresert i dette, jeg og noen venner driver selv en del med casemodding og skal på tg for andre gang neste år. Jeg skal prøve å få ferdig to kabinetter innen den tid, men er ikke sikker på om jeg rekker begge. Vi trenger også PR for nettsiden vår (CasemodForums.com) så kan kanskje prøve å få til noe spons av en liten premie selv.

Lenke til kommentar

Selvsagt interresert i dette, jeg og noen venner driver selv en del med casemodding og skal på tg for andre gang neste år. Jeg skal prøve å få ferdig to kabinetter innen den tid, men er ikke sikker på om jeg rekker begge. Vi trenger også PR for nettsiden vår (CasemodForums.com) så kan kanskje prøve å få til noe spons av en liten premie selv.

 

Flotters! Høres kjempe bra ut. Akkurat nå er det de deg, vennene dine og 4stk fra FreakForum som har meldt interesse. Håper enda på å få med flere!

 

btw: Har sett forumet ditt før, kommer til å poste arbeidsloggen til mitt nyeste prosjekt der straks! Da får du litt reklame på noen forumer rundt omkring også :D

 

HUSK: Det er ikke for sent å starte på et casemod prosjekt enda :D Kjør på folkens! Gjør PCn din spesiell!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, mange som tror det :p snakka vi (plexim og meg) med deg på tg? :p

 

Jeg tror ikke jeg snakket med dere :p Det satt ingen der da jeg var å studerte PCn :p

 

Hørest ut som en god plan :)

Driver selv med noe lett casemodding, skal se hva jeg gjort før TG neste år.

Så bra! Håper du blir med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...