Gå til innhold

Hvilke spill har råest grafikk nå for tiden? heftige demoer..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield 3 uten tvil. Ser helt sjukt ut med alt på topp.

 

Metro 2033 krever mer av maskinen din en Battlefield 3

 

Og da er det automatisk bedre grafikk, er det det du mener eller misforsto jeg deg nå?

 

Har ingen av spillene selv, men jeg antar at grafikken til Metro 2033 er bedre nettopp fordi det krever mye mer enn hva Battlefield 3 gjør.

Lenke til kommentar

Bildekvalitet øker ikke alltid direkte i tråd med hvor mange klokkesykluser man må kaste på spillet for at det skal kjøre raskt nok :p. Effektiviteten av grafikkmotoren har ofte en del å si.

 

Selvfølgelig kan det ha noe å si også, men Metro 2033 krever en god del mer enn Battlefield 3. Du kan vel også gjøre et søk på google om hvilket som har best grafikk da :p

Lenke til kommentar

Når noen nevner Forza 4, da tar jeg Gran Turismo 5 samt Uncharted 2/3 på PS3 :)

 

På Pc er det Battlefield 3, The Witcher 2, Skyrim (moddet), Dirt 3, Crysis Warhead og Max Payne 3

har både GT5 og FM4, å må si det at GT5 har en ganske cheap feel grafikk messig i forhold til FM4. GT5 er vel bare bedre som en racing simulator om du ser vekk i fra simulation options på FM4.

Lenke til kommentar

Bildekvalitet øker ikke alltid direkte i tråd med hvor mange klokkesykluser man må kaste på spillet for at det skal kjøre raskt nok :p. Effektiviteten av grafikkmotoren har ofte en del å si.

 

Selvfølgelig kan det ha noe å si også, men Metro 2033 krever en god del mer enn Battlefield 3. Du kan vel også gjøre et søk på google om hvilket som har best grafikk da :p

 

Det har jeg gjort og jeg syns at Metro 2033 har dårligere lighting i spillet enn BF3. Men når du tenker over hvor mye MP krever som Pseud sier, da blir det ganske heavy for en pc. Men ja Metro 2033 har bra grafikk alt i alt. Og jeg tror han som ville ha noe nye spill fikk akk det han ønsket seg :)

Lenke til kommentar

Bildekvalitet øker ikke alltid direkte i tråd med hvor mange klokkesykluser man må kaste på spillet for at det skal kjøre raskt nok :p. Effektiviteten av grafikkmotoren har ofte en del å si.

 

Selvfølgelig kan det ha noe å si også, men Metro 2033 krever en god del mer enn Battlefield 3. Du kan vel også gjøre et søk på google om hvilket som har best grafikk da :p

 

Det har jeg gjort og jeg syns at Metro 2033 har dårligere lighting i spillet enn BF3. Men når du tenker over hvor mye MP krever som Pseud sier, da blir det ganske heavy for en pc. Men ja Metro 2033 har bra grafikk alt i alt. Og jeg tror han som ville ha noe nye spill fikk akk det han ønsket seg :)

 

Som sagt tidligere så har jeg ikke spilt begge spillene på ultra så jeg kan ikke si med sikkerthet hva som ser best ut. Har lest en del om det da og Metro 2033 sies å ha bedre grafikk, men det kan da også være litt individuelt dersom det er noe du foretrekker over andre ting, slik som du nevnte med lightning.

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...