Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal kjøle ned pc-en min med vannkjøling. Jeg skal vannkjøle CPU (i7-3930k), GPU x 1 (EVGA GTX 680 sc+), og hovedkort (P9X79 DELUXE). Sånn helt med det første vil jeg ikke overklokke, men kan være at jeg prøver meg på det etterhvert. Forløpig mellom 300-360W heatload.

 

Jeg bygger systemet for stillhet, men det er jo også en high-end pc som dere ser. Lydnivå har mye å si for meg.

 

Jeg har sett på disse radiatorene:

 

Thermochill TA.3. Denne virker som den kan takle lav RPM veldig bra, og jeg har ikke sett mange radiatorer som kan gi så gode temperaturer på 600RPM.

 

Det blir enten den, eller at jeg bare skyver hele radiatoren ut av kassa og får meg en som er større og som jeg kan oppgradere og overklokke med temmelig mye før jeg trenger noe nytt. I denne sjangeren har jeg tenkt på Watercool MO-RA3. Har en sterk følelse av at dette er overkill med det jeg har tenkt foreløpig, men da slipper jeg å tenke på radiatorkjøp på en god stund.

 

Jeg har to spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

1. Er det nok med en TA.3? sånn så jeg er trygg med lav RPM vifter?

2. Om MO-RA3. Er det noen som ser forskjellen mellom LT og PRO på de forskjellige størrelsene? og hva er annerledes med Core LC annet enn størrelsen?

Endret av Fahlar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...